Zarządzenie Nr 109.2018
Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
z dnia 10.12.2018r.


w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn "Udzielenie Gminie Bogatynia kredytu  długoterminowego w kwocie 7.000.000,00  PLN z  przeznaczeniem  na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań cywilnoprawnych, w szczególności: z tytułu wynagrodzeń osobowych w jednostkach podległych, zobowiązań z tytułu dostaw i usług z terminem wymagalności przypadającym do dnia 31.12.2018 roku".


Na podstawie art. 19 ust. 2, w związku z art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986  ze zm.) oraz § 20 ust. 1 pkt 2 "Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni" Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia zarządza, co następuje:

§ 1

W celu sprawnego przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne, powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:


1. Wojciech Sawicki  - Przewodniczący
2. Monika Niklas                - Z-ca Przewodniczącego
3. Teresa Morawska  - Sekretarz Komisji
4. Alina Guzera     - Członek Komisji
5. Piotr Wysocki       - Członek Komisji


§ 2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z zasadami określonymi w Dziale II Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Nr 54.2014 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 16 czerwca 2014 roku.

§ 3

Zadaniem Komisji Przetargowej jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne.

§ 4

1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z dniem rozstrzygnięcia postępowania.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.