Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich
Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni
Ofertę na stanowisko Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich, może złożyć kandydat, który spełnia następujące wymagania:
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,
- co najmniej 3 – letni staż pracy w Urzędzie na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
- dobra znajomość przepisów prawa z zakresu: Ustawy o ewidencji ludności oraz aktów wykonawczych, Ustawy o dowodach osobistych oraz aktów wykonawczych, Ustawy Kodeks wyborczy, Kodeks postępowania administracyjnego,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu:
- Ustawy o pracownikach samorządowych oraz aktów wykonawczych,
- Ustawy o samorządzie gminnym,
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie konstrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- znajomość obsługi programów z zakresu informacji prawnej oraz znajomość obsługi poczty elektronicznej,
- znajomość obsługi aplikacji ,,Źródło’’,
- doświadczenie przy pracach związanych z wyborami,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- doświadczenie w wykonywaniu podobnych zadań, jak określone w niniejszym ogłoszeniu,
- wysoka kultura osobista.
- znajomość regulacji prawnych z zakresu:
- Zadania wykonywane na stanowisku:
- udostępnianie danych osobowych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców, rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej
z dowodem osobistym, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą
o ewidencji ludności i ustawą o dowodach osobistych, - przetwarzanie, zbieranie danych osobowych i dostęp do nich w systemie kartotekowym, rejestrowym, elektronicznym i innym zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o ewidencji ludności i ustawą o dowodach osobistych,
- przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych i ich weryfikacja z danymi zawartymi w Rejestrze PESEL i Rejestrze Dowodów Osobistych,
- wydawanie dowodów osobistych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie,
- wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących spełnienia obowiązku meldunkowego,
- wprowadzenie rejestru wyborców,
- przygotowanie i nadzór nad sporządzeniem spisów wyborców i innych aktów ewidencji ludności,
- udział w pracach podczas przygotowań do wyborów i referendum,
- nadzór nad realizacją pozostałych zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni dla Wydziału Spraw Obywatelskich,
- śledzenie zmian przepisów prawa w obszarze działania wydziału i wnioskowanie
o uaktualnienie zadań i kompetencji zawartych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, zgodnie z tymi zmianami i w terminie umożliwiającym pracę na podstawie zawsze aktualnie obowiązującego prawa, - kierowanie pracą wydziału i podległych pracowników,
- udostępnianie danych osobowych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców, rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej
- Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca wykonywana w budynku Urzędu oraz na terenie gminy,
- stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Ograniczona możliwość poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku (schody na piętro budynku).
- Wymagane dokumenty:
- podpisany odręcznie list motywacyjny,
- cv,
- kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni,
- kserokopie świadectw pacy dokumentujących wymagany co najmniej 3 – letni staż pracy w Urzędzie, (lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę
w przypadku kontynuacji zatrudnienia), - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- podpisane odręcznie oświadczenie o dobrej znajomości przepisów prawa z zakresu: Ustawy o ewidencji ludności oraz aktów wykonawczych, Ustawy o dowodach osobistych oraz aktów wykonawczych, Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz aktów wykonawczych, Kodeksu postepowania administracyjnego,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- podpisane odręcznie oświadczenie następującej treści:
"Zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2016 r., poz. 922) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu prowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy. Przyjmuję do wiadomości, że administratorem danych jest Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia. Oświadczam, że wszystkie dane podaję dobrowolnie oraz, że zostałam(em) poinformowana(y) o prawie do wglądu do moich danych oraz ich poprawiania."
- Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni był niższy niż 6%.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Początek zatrudnienia: po przeprowadzonym naborze.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 14.02.2019 r. do godz. 15:30
pod adres: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni
Daszyńskiego 1
59-920 Bogatynia
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: ,,Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni – Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich’’.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu, nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną telefoniczne powiadomione o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.bogatynia.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, ul. Daszyńskiego 1.
Data ogłoszenia: 05.02.2019 r.
Załączniki (4) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Podmiot udostępniający: | UMiG Bogatynia |
Źródło informacji: | Katarzyna Chmielarczyk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Tomek Kuczaj |
Data wprowadzenia: | 2019-02-05 14:23:09 |
Opublikował: | Tomek Kuczaj |
Data publikacji: | 2019-02-05 14:41:57 |
Ostatnia zmiana: | 2019-02-07 08:19:23 |
Ilość wyświetleń: | 2771 |