Zarządzenie Nr 11.2019
Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
z dnia 24.01.2019r.

w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień publicznych na zadania pn.: "Ochrona fizyczna obiektu (inwestycji) - Otwartego Kąpieliska w Bogatyni - (pakiet 1) oraz Monitoring systemu alarmowego budynków i pomieszczeń stanowiących własność Gminy Bogatynia (pakiet 2)"- na usługi społeczne prowadzone na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 1986) o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 138g ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
      
      Na podstawie art. 19 ust. 2 w związku z art. 21 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz §20 ust.1 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia, zarządza co następuje:

§1

W celu sprawnego przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:

1. Wojciech Sawicki    - Przewodniczący;
2. Teresa Morawska   - Z -ca Przewodniczącego;
3. Piotr Wysocki   - Sekretarz Komisji;
4. Małgorzata Król   - Członek Komisji;
5. Kinga Woroniak   - Członek Komisji.

§2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z zasadami określonymi w Dziale II Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Nr 54.2014 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 16 czerwca 2014r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych.

§3

Zadaniem Komisji Przetargowej jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne.

§4

1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z dniem rozstrzygnięcia postępowania o wykonanie zamówienia publicznego lub unieważnienia postępowania.   

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.