Zarządzenie Nr 53.2019
Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
z dnia 05.04.2019r.


w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na zadania pn.: "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Bogatynia oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów PSZOK - przy ul. Zgorzeleckiej w Bogatyni" - w ramach trybu przetarg nieograniczony.
      
      Na podstawie art. 19 ust. 2 w związku z art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.) oraz §5 pkt 4 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, zarządzam co następuje:

§1

W celu sprawnego przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:

1) Wojciech Sawicki  - Przewodniczący
2) Monika Żądeł   - Z-ca Przewodniczącego
3) Piotr Wysocki  - Sekretarz Komisji
4) Katarzyna Guźniczak  - Członek Komisji
5) Michał Andrzejewski  - Członek Komisji

§2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z zasadami określonymi w Dziale II Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Nr 54.2014 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 16 czerwca 2014r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych.

§3

Zadaniem Komisji Przetargowej jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia.

§4

1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z dniem rozstrzygnięcia postępowania.

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.