Zarządzenie nr 101.2020

Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia

z dnia 08.07.2020r.

 

w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne prowadzone na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.) o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 138g ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

     

Na podstawie art. 19 ust. 1 w związku z art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.) oraz §5 ust 4 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, zarządzam co następuje:

 

§1

 

 

W celu sprawnego przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia pn.: „Świadczenie usług prawniczych dla Gminy Bogatynia”, powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:

 

1)      Izabela Fituch                                - Przewodniczący;

2)      Michał Andrzejewski                       - Z - ca Przewodniczącego;

3)      Piotr Wysocki                                - Sekretarz Komisji;

4)      Małgorzata Król                             - Członek Komisji;

5)      Kinga Woroniak                            - Członek Komisji.

 

§2

 

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z zasadami określonymi w Dziale II Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych wprowadzonym zarządzeniem nr 185.2019 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 28 października 2019r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych
w wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość 30.000 euro.

 

§3

 

Zadaniem Komisji Przetargowej jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia.

 

§4

 

1.   Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.

2.   Komisja Przetargowa zakończy pracę z dniem rozstrzygnięcia postępowania.

 

§5

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.