Zarządzenie nr 189.2020

 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia

 z dnia 17.12.2020r. 

w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w ramach trybu przetarg nieograniczony. Na podstawie art. 19 ust. 1 w związku z art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.) oraz §5 ust 4 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, zarządzam co następuje:

 §1

W celu sprawnego przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia pn.: „Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w ramach dwóch zadań: Zadanie nr 1: Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie gminy Bogatynia w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. Zadanie nr 2:  Organizacja gminnych przewozów pasażerskich  na terenie gminy Bogatynia w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.”, powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:

1)      Michał Andrzejewski                       - Przewodniczący

2)      Piotr Sudnik                                   - Z-ca Przewodniczącego

3)      Piotr Wysocki                                 - Sekretarz Komisji

4)      Anna Tomaszkiewicz                     - Członek Komisji

5)      Janusz Michalski                           - Członek Komisji

§2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z zasadami określonymi w Dziale II Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych wprowadzonym zarządzeniem nr 185.2019 ze zm. Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 28 października 2019r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość 30.000 euro.

§3

Zadaniem Komisji Przetargowej jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia.

§4

1.   Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.

2.   Komisja Przetargowa zakończy pracę z dniem rozstrzygnięcia postępowania.

§5

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.