Zarządzenie Nr 65/2022 w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej na zadanie pn.: Wykonywanie stałych czynności związanych z utrzymaniem i porządkowaniem terenów zieleni miejskiej w Mieście i Gminie Bogatynia
Zarządzenie nr 65.2022
Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach trybu podstawowego.
Na podstawie art. 53 ust. 2 w związku z art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.) oraz §5 pkt 4 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, zarządzam co następuje:
§1
W celu sprawnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Wykonywanie stałych czynności związanych z utrzymaniem i porządkowaniem terenów zieleni miejskiej w Mieście i Gminie Bogatynia, powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:
1) Aleksandra Kołodyńska - Wojciechowska - Przewodniczący;
2) Monika Żądeł - Z-ca Przewodniczącego;
3) Piotr Wysocki - Sekretarz Komisji;
4) Grażyna Staliś - Członek Komisji.
§2
Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z zasadami określonymi w Dziale II Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych wprowadzonym zarządzeniem nr 185/2019 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 28 października 2019r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych.
§3
Zadaniem Komisji Przetargowej jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia.
§4
1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z dniem rozstrzygnięcia postępowania.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Piotr Wysocki |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Piotr Wysocki |
Data wprowadzenia: | 2022-03-11 10:23:35 |
Opublikował: | Piotr Wysocki |
Data publikacji: | 2022-03-11 10:36:14 |
Ostatnia zmiana: | 2022-03-11 10:36:23 |
Ilość wyświetleń: | 990 |