Zarządzenie Nr 125/2022 w sprawie wprowadzenia instrukcji sporządzania, obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów finansowo-księgowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni
Zarządzenie Nr 125/22
Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
z dnia 12 maja 2022 roku
w sprawie wprowadzenia instrukcji sporządzania, obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów finansowo-księgowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni
§ 1
Wprowadza się do stosowania Zakładową instrukcję sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych stanowiącą załącznik do zarządzenia, zwaną dalej instrukcją.
§ 2
Instrukcja stanowi element systemu kontroli zarządczej.
§3
Wykonanie zarządzenia powierza się Głównemu księgowemu jednostki.
§4
Traci moc Zarządzenie Nr 155/2007 z dnia 16.11.2007 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji sporządzania, obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów finansowo-księgowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni oraz jego zmiany Zarządzenie Nr 127/2008 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 06.10.2008 r., Zarządzenie Nr 152/2010 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 31 grudnia 2010 r.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pieczęć imienna i podpis Burmistrza
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Beata Skoryna |
Data utworzenia: | 2022-05-12 09:03:05 |
Wprowadził do systemu: | Donata Kasprzak |
Data wprowadzenia: | 2022-05-13 09:03:21 |
Opublikował: | Donata Kasprzak |
Data publikacji: | 2022-05-13 09:10:11 |
Ostatnia zmiana: | 2022-05-16 08:42:34 |
Ilość wyświetleń: | 924 |