ZARZĄDZENIE NR 170/2022

BURMISTRZA MIASTA I GMINY BOGATYNIA
z dnia 27 czerwca 2022 roku
 

w sprawie powołania komisji konkursowej do zaopiniowania ofert złożonych do otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w 2022 roku przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie w zakresie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego
 
Na podstawie § 15 Program Współpracy Gminy Bogatynia z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2022 rok stanowiącym załącznik do uchwały Nr LXXIII/463/2021 Rady Miejskiej w Bogatyni z dnia z dnia 30 listopada 2021 roku, w związku z § 90 ust. 1 Statutu Gminy i Miasta Bogatynia (Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego z 2005 r. nr 58, poz. 1259 z późn. zm.), Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia zarządza, co następuje:


§ 1. Powołuję komisję konkursową do zaopiniowania ofert złożonych do otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w 2022 roku przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie w zakresie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, zwaną dalej komisją konkursową, w następującym składzie:
1. Aleksandra Ratajczak – Zastępca Burmistrza ds. Społecznych – Przewodnicząca,
2. Mirosław Drewniacki – Naczelnik Wydziału Kultury, Sportu i Współpracy Międzynarodowej – Wiceprzewodniczący,
3. Izabela Mereżyńska – inspektor Wydziału Kultury, Sportu i Współpracy Międzynarodowej – członek.

 § 2. Komisja konkursowa działa zgodnie z zasadami określonymi §15 Programu Współpracy Miasta i Gminy Bogatynia z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022.
 
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.