BURMISTRZ MIASTA I GMINY

 

W BOGATYNI

 

OGŻASZA NABÓR

 

            na stanowisko podinspektora rachunkowości w Wydziale Budżetowym Urzędu Miasta i Gminy Bogatynia.

 

I.                    Wymagania w stosunku do kandydatów:

1.      Wymagania niezbędne:

a)      kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na w/w stanowisku:

-         wykształcenie wyższe lub średnie,

-         preferowane: ekonomiczne,

b)      przy wykształceniu wyższym minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych,

c)      przy wykształceniu średnim minimum 10 lat  doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych,

d)      spełnienie pozostałych wymagań określonych w art. 3a ustawy z dnia       22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z póź. zm.),

 

II.                 Wymagania dodatkowe:

a)      znajomośł przepisów prawa w zakresie ustaw o :

-         rachunkowości,

-         finansach publicznych,

-         dochodach jednostek samorządu terytorialnego,

-         zamówieniach publicznych,

-         samorządzie gminnym,

b)      umiejętnośł praktycznego wykorzystania posiadanej wiedzy poparta doświadczeniem zawodowym,

c)      umiejętnośł bieglej obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych,

d)      umiejętnośł pracy w stresie,

e)      odpowiedzialnośł, obowiązkowośł, starannośł, samodzielnośł, komunikatywnośł, wysoka kultura osobista.

 

III.               Zakres odpowiedzialności na stanowisku:

1.      Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za zadania określone w zakresie czynności tj.:

-         dochodach wydatków Urzędu Miasta i Gminy, księgowanie dokumentów, uzgadnianie kont analitycznych ewidencji księgowej                  i wyciągów bankowych,

-         ewidencja rachunków dochodów własnych Urzędu Miasta i Gminy: księgowanie dokumentów, uzgadnianie kont analitycznych ewidencji księgowej i wyciągów bankowych,

-         kontrola terminowości dokonywania wpłat z tytułu zajęcia pasa drogowego, wysyłanie upomnień do dłużników,

-         sporządzanie wydruków z wykonania budżetu dla wydziałów Urzędu Miasta i Gminy.

 

IV.              Wymagane dokumenty:

1.      Życiorys,

2.      List motywacyjny,

3.      Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy,

4.      Dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje,

5.      Kwestionariusz osobowy,

6.      Oświadczenie kandydata o niekaralności.

 

V.                 Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

1.   Termin: do dnia  5 lipca 2006 r.,

2.      Sposób składania dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym,

3.      Miejsce:

Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1,

Biuro Obsługi Interesanta (pok. nr 3) lub listem poleconym.

 

VI.              Dodatkowe informacje:

-         Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane,

-         Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do II etapu naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej przed budynkiem Urzędu Miasta oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,

-         Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowane o terminie przeprowadzenia II etapu naboru,

-         Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej przed budynkiem Urzędu Miasta i Gminy oraz          w Biuletynie Informacji Publicznej,

-         Szczegółowy tryb przeprowadzania naboru określa Regulamin Naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy  w Bogatyni oraz na stanowiska Kierowników Gminnych Jednostek Organizacyjnych.   

-         Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133        poz. 883).