BURMISTRZ MIASTA I GMINY W BOGATYNI

OGŻASZA NABÓR


na stanowisko specjalisty Punktu Informacyjno - Konsultacyjnego ds. Przeciwdziałania Narkomanii.


  1. Wymagania w stosunku do kandydatów:

    1. Wymagania niezbędne:

      1. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na w/w stanowisku:

        • wykształcenie wyższe,

        • preferowane: psychologiczne lub pedagogiczne,

      2. doświadczenie zawodowe - minimum 4 lata pracy w Oświacie lub Ośrodku Pomocy Społecznej,

Kryteria:

        • praca pedagogiczna z młodzieżą szkolną i współpraca z rodzicami,

        • doświadczenie we współpracy z wymiarem sprawiedliwości,

        • doświadczenie w pracy socjalnej z osobami wykluczonymi społecznie,

        • działania profilaktyczne w obszarze przeciwdziałania uzależnień w szkołach.

      1. spełnienie pozostałych wymagań określonych w art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z póź. zm.),


  1. Wymagania dodatkowe:

      1. znajomośł przepisów prawa w zakresie ustaw o :

          • przeciwdziałaniu narkomanii,

          • wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,

          • przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,

          • samorządzie gminnym.

      2. umiejętnośł bieglej obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych,

      3. umiejętnośł pracy w stresie,

      4. obowiązkowośł, starannośł, samodzielnośł, komunikatywnośł, wysoka kultura osobista.


  1. Zakres odpowiedzialności na stanowisku:

    1. Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za zadania określone w zakresie czynności tj.:

        • współpraca przy tworzeniu gminnego programu przeciwdziałania narkomanii,

        • współpraca z placówkami leczenia osób uzależnionych od narkotyków i Ośrodkiem Pomocy Społecznej,

        • motywowanie i informowanie osób z problemem narkomańskim o możliwości podjęcia leczenia odwykowego oraz udzielanie wsparcia po zakończonym leczeniu,

        • wspomaganie działań instytucji, organizacji pozarządowych i osób fizycznych, służących rozwiązywaniu problemów narkomanii,

        • pomoc psychospołeczna osobom uzależnionym i rodzinom osób uzależnionych od narkotyków dotkniętym wykluczeniem społecznym i integrowanie ze środowiskiem lokalnym tych osób z wykorzystaniem pracy socjalnej i kontraktu socjalnego,

        • współpraca ze szkołami w zakresie realizacji profilaktycznej działalności informacyjnej, edukacyjnej oraz szkoleniowej w zakresie rozwiązywania problemów narkomanii wśród młodzieży,

        • współpraca i stały kontakt z Ośrodkiem Pomocy Społecznej i placówkami leczenia osób uzależnionych od narkotyków,

        • prowadzenie lokalnych kampanii edukacyjnych związanych z zapobieganiem narkomanii,

        • współpraca z policją, sądami i kuratorami w zakresie rozwiązywania problemów narkomanii.




  1. Wymagane dokumenty:

    1. Życiorys,

    2. List motywacyjny,

    3. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy,

    4. Dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje,

    5. Kwestionariusz osobowy,

    6. Oświadczenie kandydata o niekaralności.

    7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883).


  1. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

1. Termin: do dnia 11.09.2006 r.,

  1. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy urzędu lub listem poleconym,

  2. Miejsce:

Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1,

Biuro Obsługi Interesanta (pok. nr 3) lub listem poleconym.


  1. Dodatkowe informacje:

        • Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane,

        • Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do II etapu naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej przed budynkiem Urzędu Miasta oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,

        • Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie przeprowadzenia II etapu naboru,

        • Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej przed budynkiem Urzędu Miasta i Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,

        • Szczegółowy tryb przeprowadzania naboru określa Regulamin Naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni oraz na stanowiska Kierowników Gminnych Jednostek Organizacyjnych.




Burmistrz

Miasta i Gminy Bogatynia

mgr Gerard Świstulski