Zarządzenie Nr 152/2010
Zarządzenie Nr 152/2010
Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
z dnia 31 grudnia 2010 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 155/2007 z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji sporządzania, obiegu, kontroli i archiwizowania dokumentów finansowo-księgowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni.
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. z 2009 r., Nr 152, poz. 1223 z późniejszymi zmianami), Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2010 r., Nr 128, poz. 861) oraz na podstawie § 20 pkt 1c Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy zarządzam co następuje:
§ 1
W Zarządzeniu Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia Nr 155/2007 z dnia 16 listopada 2007 roku wprowadza się następujące zmiany:
1. W Załączniku Nr 1 w Rozdziale I PODSTAWY PRAWNE § 1 otrzymuje następujące brzmienie:
Instrukcję opracowano na podstawie przepisów ogólnych obowiązujących oraz wypracowanych i sprawdzonych przez praktykę rozwiązań w zakresie organizacji, kontroli i obiegu dokumentów, a w szczególności na podstawie:
1. Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r., Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.)
2. Ustawy z dnia 27 sieprnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r., Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.)
3. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
4. Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 z późn. zm.)
5. Innych aktów prawnych, na które powołuje się instrukcja w zakresie omawianych zagadnień.
2. W Załączniku Nr 1 w Rozdziale III DOWODY KSIĘGOWE – DANE SZCZEGÓŁOWE § 9 Treść dowodu księgowego pkt 9 otrzymuje następujące brzmienie:
Nota korygująca powinna zawierać, zgodnie z § 15 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2008 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatki, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług, co najmniej:
- nr kolejny i datę jej wystawienia,
- imiona i nazwiska albo nazwy bądź nazwy skrócone wystawcy noty i wystawcy faktury lub faktury korygującej oraz ich adresy i numery identyfikacji podatkowej,
- dane zawarte w fakturze korygowanej dotyczące daty wystawienia, daty sprzedaży
- wskazanie treści korygowanej informacji oraz treści prawidłowej.
§ 2
Pozostałe postanowienia Zarządzenia pozostają bez zmian.
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Budżetowego.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Anna Krukowska |
Data utworzenia: | 2010-12-31 13:14:52 |
Wprowadził do systemu: | Donata Kasprzak |
Data wprowadzenia: | 2011-02-25 13:15:49 |
Opublikował: | Donata Kasprzak |
Data publikacji: | 2011-02-25 13:18:53 |
Ostatnia zmiana: | 2011-02-25 13:19:23 |
Ilość wyświetleń: | 2495 |