Zarządzenie Nr 120 /10
Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
z dnia 29.10.2010 r.

w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "Odbudowę obiektów po powodzi" - obejmującą  remont budynków  Szkoły Podstawowej Nr 1 wraz z terenem zlokalizowanej przy ul. Plac Bohaterów Warszawy 1 w Bogatyni.


          .
        
      Na podstawie art. 19 ust. 2 w związku z art. 21 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz § 20 ust.1 pkt "c" Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni stanowiącego załącznik do Zarządzenia Burmistrza nr 10/07 z dnia 9 lutego 2007 r. z późniejszymi zmianami, Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia, zarządza co następuje:

§ 1

W celu sprawnego przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne, powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:

1. Dominik Matelski  - Przewodniczący;
2. Daniel Fryc   - Z -ca Przewodniczącego;
3. Teresa Morawska  - Sekretarz Komisji;
4. Józef Kosobucki  - Członek Komisji;
5. Szymon Zaremba   - Członek Komisji;

§ 2


Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z zasadami określonymi w Dziale II Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Nr 103/10 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 28 września 2010r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych.     

§ 4

Zadaniem Komisji Przetargowej jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne.

§ 5

1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z dniem podpisania umowy o wykonanie zamówienia publicznego lub unieważnienia postępowania.   

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.