Zarządzenie Nr 141.2011
Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
z dnia 04.10.2011r.


w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę oświetlenia drogowego przy ul. T.Kościuszki w Bogatyni


Na podstawie art. 19 ust. 2, w związku z art. 21 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759) oraz § 20 ust. 1 pkt c "Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni" Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia zarządza, co następuje:

§ 1

W celu sprawnego przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne, powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:


1. Dominik Matelski - Przewodniczący
2. Daniel Fryc   - Z-ca Przewodniczącego
3. Teresa Morawska - Sekretarz Komisji
4. Józef Kosobucki - Członek Komisji
5. Jan Mazurek  - Członek Komisji


§ 2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z zasadami określonymi w Dziale II Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Nr 71/10 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 23 lipca 2010 roku.

§ 3

Zadaniem Komisji Przetargowej jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne.

§ 4

1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z  dniem podpisania umowy o wykonanie zamówienia publicznego lub unieważnienia postępowania.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.