Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Bogatynia

Kolorowy pasek

Zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym

Nazwa sprawy:
Zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym

Opis procedury załatwienia sprawy:

Przedsiębiorca składa wniosek    o wydanie zezwolenia, które wydaje się na okres do 5 lat.

Do zezwolenia wydaje się wypis lub wypisy z zezwoleń każdy z pojazdów podanych we wniosku.

Wymagane dokumenty:

proponowany rozkład jazdy uwzględniający przystanki, godziny odjazdów środków transportowych,  długość linii komunikacyjnej, podaną w kilometrach, i odległości miedzy przystankami, kursy oraz liczbę pojazdów niezbędnych do wykonywania codziennych przewozów, zgodnie z rozkładem jazdy, 
schemat połączeń komunikacyjnych z zaznaczoną linią komunikacyjną i przystankami,
potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z obiektów dworcowych i przystanków, dokonanego  z właścicielami lub zarządzającymi, 


Opłaty: opłata administracyjna za wydanie zezwolenia :

 do 1 roku - 50,00 zł
 do 2 lat - 75,00 zł
 do 3 lat - 100,00 zł
 do 4 lat - 125,00 zł
 do 5 lat - 150,00

Za wydanie wypisu z zezwolenia na każdy pojazd zgłoszony we wniosku o udzielenie zezwolenia pobiera się opłatę w wysokości 1% opłaty jak za wydanie zezwolenia.

Za wydanie wypisu z zezwolenia na każdy pojazd nie zgłoszony we wniosku o udzielenie zezwolenia pobiera się opłatę 11%  opłaty jak za wydanie zezwolenia.

Jeżeli zgłoszenie każdego pojazdu nie wymaga wydania nowego lub zmiany zezwolenia pobiera się opłatę w wysokości 11% jak za wydanie zezwolenia.


Opłatę wnosi się w kasie urzędu  lub na bankowy rachunek urzędu nr  05 1020 2137 0000 9302 0118 1908  przed wydaniem zezwolenia z wypisem.


Termin załatwienia sprawy: do 1 miesiąca

Forma załatwienia sprawy: zezwolenie wraz z wnioskowaną liczbą wypisów.

Miejsce złożenia dokumentów:

Biuro Obsługi Interesanta
ul. Daszyńskiego 1
parter pokój 5

Miejsce odbioru dokumentów:

osobiście w Wydziale Gospodarki Gruntami i Handlu,
ul. Daszyńskiego 13
I piętro, pokój nr 9

Sprawę prowadzi/informacji udziela:

Ewa Jermak- inspektor ds. obrotu nieruchomości i transportu
tel.: 75 77 25 184         
e-mail:
nieruchomości@bogatynia.pl
 

Podstawa prawna:

- Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym  (jedn. tekst Dz. U. 2013 r. 1414 z późn.zm.),
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (jedn.tekst  Dz.U. 2013 r. 267)
-Ustawa z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców (DZ.U z 2013 r. poz. 567 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 sierpnia 2013 r. zmieniające rozporządzenie  w sprawie wysokości opłat   za czynności administracyjne związane   z   wykonywaniem przewozu drogowego oraz  za egzaminowanie i wydawanie certyfikatu  kompetencji zawodowych (Dz. U. z 2013 r. poz. 916 ).


Godziny pracy urzędu:

poniedziałek 7.30 – 17.00
wtorek - czwartek 7.30 - 15.30
piątek 7.30 - 14.00


 

Metadane

Źródło informacji:Lucyna Pędrak
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Katarzyna Pęcherzewska
Data wprowadzenia:2013-12-09 12:27:46
Opublikował:Lucyna Pędrak
Data publikacji:2013-12-09 12:30:25
Ostatnia zmiana:2014-12-01 16:04:24
Ilość wyświetleń:1258

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij