
Zaświadczenie o prowadzeniu gospodarstwa rolnego
Nazwa sprawy:
Zaświadczenie o prowadzeniu gospodarstwa rolnego.
Opis procedury załatwienia sprawy:
Zaświadczenie wydaje się, jeżeli:
- urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego wymaga przepis prawa,
- osoba ubiega się o zaświadczenie ze względu na swój interes prawny i urzędowe potwierdzenie określonych faktów lub stanu prawnego.
Zaświadczenie wydaje się wyłącznie w celu przedłożenia w ZUS i KRUS w sprawie emerytalno-rentowej.
Wymagane dokumenty:
do wglądu:
- orzeczenie o wykonaniu aktu nadania warunków nabycia gospodarstwa rolnego (w przypadku uwłaszczenia się na gospodarstwie rolnym),
- akt notarialny (w przypadku własnego gospodarstwa rolnego),
- umowa dzierżawy (w przypadku dzierżawionego gospodarstwa rolnego).
Opłaty: bez opłat
Termin załatwienia sprawy: do 7 dni
Forma załatwienia sprawy: zaświadczenie
Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro Obsługi Interesanta
ul. Daszyńskiego 1
parter, pokój 5
Miejsce odbioru dokumentów:
osobiście w Wydziale Gospodarki Gruntami i Handlu, ul. Daszyńskiego 13, parter, pokój nr 3 lub za pośrednictwem poczty.
Sprawę prowadzi / informacji udziela:
Paulina Michalska -młodszy referent ds.gospodarki nieruchomościami tel.: 75 77 25 185
e-mail: paulina.michalska@bogatynia.pl
Katarzyna Raszewska – inspektor ds. obrotu nieruchomościami,
tel.: 75 77 25 187
e-mail: katarzyna.raszewska@bogatynia.pl
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (jedn. tekst, Dz. U. 2018.2096)
Godziny pracy urzędu:
poniedziałek 7.30 – 17.00
wtorek - czwartek 7.30 - 15.30
piątek 7.30 - 14.00
Zaświadczenie wydaje się, jeżeli:
Wymagane dokumenty:
do wglądu:
Termin załatwienia sprawy: do 7 dni
Forma załatwienia sprawy: zaświadczenie
Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro Obsługi Interesanta
ul. Daszyńskiego 1
parter, pokój 5
Miejsce odbioru dokumentów:
osobiście w Wydziale Gospodarki Gruntami i Handlu, ul. Daszyńskiego 13, parter, pokój nr 3 lub za pośrednictwem poczty.
Sprawę prowadzi / informacji udziela:
Paulina Michalska -młodszy referent ds.gospodarki nieruchomościami tel.: 75 77 25 185
e-mail: paulina.michalska@bogatynia.pl
Katarzyna Raszewska – inspektor ds. obrotu nieruchomościami,
tel.: 75 77 25 187
e-mail: katarzyna.raszewska@bogatynia.pl
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (jedn. tekst, Dz. U. 2018.2096)
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Lucyna Pędrak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Katarzyna Pęcherzewska |
Data wprowadzenia: | 2013-12-09 12:37:44 |
Opublikował: | Lucyna Pędrak |
Data publikacji: | 2013-12-09 12:50:41 |
Ostatnia zmiana: | 2019-01-11 08:42:17 |
Ilość wyświetleń: | 1087 |