Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Bogatynia

Kolorowy pasek

Zgłoszenie informacji o wznowieniu działalności gospodarczej do CEIDG

Nazwa sprawy: Zgłoszenie informacji o wznowieniu działalności gospodarczej do CEIDG

Wznowienie wykonywania działalności gospodarczej następują na wniosek przedsiębiorcy.

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:
wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej - CEIDG-1 (wniosek główny),
ważny dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport),
w przypadku składania wniosku przez pełnomocnika wpisanego do rejestru pełnomocników, pełnomocnik musi okazać się ważnym dokumentem tożsamości,
Jeżeli sprawę w imieniu Przedsiębiorcy załatwia pełnomocnik nie wpisany do rejestru pełnomocników w CEIDG, musi posiadać oryginał ważnego pełnomocnictwa w zakresie którego wpisane jest upoważnienie do zgłoszenia informacji o wznowieniu działalności gospodarczej w CEIDG. Pełnomocnik również musi posiadać ważny dokument tożsamości, którego seria i numer widnieje w pełnomocnictwie.
Wniosek może być przesłany listem poleconym, ale własnoręczność podpisu wnioskodawcy musi być potwierdzona notarialnie.

Wniosek można złożyć elektronicznie na portalu CEIDG (www.firma.gov.pl) posiadając podpis elektroniczny lub poprzez zaufany profil. Wszelkie informacje o takich możliwościach składania wniosku dostępne są na portalu CEIDG (www.firma.gov.pl)

Wniosek można  pobrać ze strony internetowej  www.firma.gov.pl  (na tej stronie można go również wypełnić elektronicznie, wydrukować i przynieść do Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni).

Opłaty: bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Organ gminy potwierdza tożsamość wnioskodawcy składającego wniosek, potwierdza za pokwitowaniem przyjęcie wniosku i przekształca wniosek w formę dokumentu elektronicznego  potwierdzonego podpisem elektronicznym i przesyła do CEIDG w imieniu Przedsiębiorcy nie później niż następnego dnia roboczego od dnia jego otrzymania.

Tryb odwoławczy: nie przysługuje

Miejsce złożenia dokumentów:
Osobiście w Wydziale Infrastruktury Społecznej i Działalności Gospodarczej, ul. Daszyńskiego 13, I piętro, pokój nr 8.

Miejsce odbioru dokumentów:
Bez odbioru, wydruk indywidualny ze strony internetowej www.firma.gov.pl

Sprawę prowadzi/ informacji udziela:
Beata Sulińska
tel. 75 77 25 211            
e-mail:  beata.sulinska
@bogatynia.pl

Podstawa prawna:
-Ustawa z dnia 6 marca 2018 roku  Prawo  przedsiębiorców oraz inne ustawy dotyczące działalności gospodarczej Dz.U.2019.1292 tj. z 12.07.2019r.
-Ustawa z dnia 6 marca 2018 o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy  Dz.U.2019.1291 tj. z 12.07.2019r.

Godziny pracy urzędu:
poniedziałek 7.30 – 17.00
wtorek - czwartek 7.30 - 15.30
piątek 7.30 - 14.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metadane

Źródło informacji:Lucyna Pędrak
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Katarzyna Pęcherzewska
Data wprowadzenia:2013-12-09 12:39:19
Opublikował:Lucyna Pędrak
Data publikacji:2013-12-09 12:50:41
Ostatnia zmiana:2019-12-06 11:24:21
Ilość wyświetleń:1366

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij