Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Bogatynia

Kolorowy pasek

Zmiana zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym

Nazwa sprawy:
Zmiana zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym

Opis procedury załatwienia sprawy:

Przedsiębiorca składa wniosek  o zmianę zezwolenia , do którego wydaje się wypis lub wypisy z zezwoleń na każdy pojazd podany we wniosku.   

Wymagane dokumenty:

- informację określającą grupę osób, która będzie uprawniona do korzystania z przewozu,
- proponowany rozkład jazdy uwzględniający przystanki, godziny odjazdów środków transportowych, długość linii komunikacyjnej, podaną w kilometrach, i odległości miedzy przystankami, kursy oraz liczbę pojazdów niezbędnych do wykonywania codziennych przewozów, zgodnie z rozkładem jazdy,
- schemat połączeń komunikacyjnych z zaznaczoną linią komunikacyjną i przystankami,
- potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z obiektów dworcowych i przystanków, dokonanego z właścicielami lub zarządzającymi,
-dowód uiszczenia opłaty.

Opłaty:

Opłata administracyjna za wydanie zezwolenia:
- do 1 roku - 50,00 zł
- do 2 lat - 75,00 zł
- do 3 lat - 100,00 zł
- do 4 lat - 125,00 zł
- do 5 lat - 150,00 zł

Za wydanie wypisu z zezwolenia na każdy pojazd zgłoszony we wniosku o udzielenie zezwolenia pobiera się opłatę  w wysokości 1% opłaty jak za wydanie zezwolenia,

Za wydanie wypisu z zezwolenia na każdy pojazd nie zgłoszony we wniosku o udzielenie zezwolenia, jeżeli zgłoszenie każdego pojazdu nie wymaga wydania nowego lub zmiany zezwolenia pobiera się opłatę w wysokości 11% jak za wydanie zezwolenia

Opłatę wnosi się  w kasie  lub na bankowy rachunek urzędu nr 05 1020 2137 0000 9302 0118 1908  przed wydaniem zezwolenia

Termin załatwienia sprawy: do 1 miesiąca 

Forma załatwienia sprawy: zezwolenie wraz z wnioskowaną liczbą wypisów

Miejsce złożenia dokumentów:

Biuro Obsługi Interesanta
ul. Daszyńskiego 1
parter pokój 5

Miejsce odbioru dokumentów:

osobiście w Wydziale Gospodarki Gruntami i Handlu,
ul. Daszyńskiego 13
I piętro, pokój 9


Sprawę prowadzi / informacji udziela:

Ewa Jermak- inspektor ds. obrotu nieruchomości i transportu

tel.: 757725184          
e-mail:
ewa.jermak@bogatynia.pl 

Podstawa prawna:

-  Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (jedn. tekstDz. U. 2013 r. poz. 1414 z późn. zm. )
-  Ustawa z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców ( DZ.U z 2013 r. poz.567 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 19 stycznia 2012 r. zmieniające rozporządzenie  w sprawie wysokości opłat   za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz  za egzaminowanie i wydawanie certyfikatu  kompetencji zawodowych (Dz.U. z  2012 r. poz. 97).
-  Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (jedn. tekst  Dz. U. 2013 r. poz. 267)

Godziny pracy urzędu:

poniedziałek 7.30 – 17.00
wtorek - czwartek 7.30 - 15.30
piątek 7.30 - 14.00


 

Metadane

Źródło informacji:Lucyna Pędrak
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Katarzyna Pęcherzewska
Data wprowadzenia:2013-12-09 12:42:18
Opublikował:Lucyna Pędrak
Data publikacji:2013-12-09 12:50:20
Ostatnia zmiana:2014-12-01 16:00:47
Ilość wyświetleń:951

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij