Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dzikich wysypisk polegająca na wywiezieniu około 1200 ton odpadów ze wskazanych nielegalnych składowisk odpadów z terenu miasta i gminy Bogatynia powstałych w nieruchomościach, będących własnością gminy Bogatynia. Lokalizacja terenów przeznaczonych do uprzątnięcia będzie uzależniona od tworzenia się wysypisk i zaśmieconych terenów w czasie trwania umowy. Na dzikich wysypiskach przewiduje się w szczególności: - zmieszane odpady komunalne, - pozostałości budowlane (gruz budowlany, cegły, tynki), - drewno, - zużyty sprzęt gospodarstwa domowego. Odpady usunięte z dzikich stają się własnością Wykonawcy. Jest on zobowiązany przekazać je na składowisko odpadów komunalnych lub zutylizować zgodnie z przepisami (w przypadku odpadów, które nie są przyjmowane na składowisko odpadów komunalnych). Zakres prac obejmuje: - likwidację dzikich wysypisk poprzez załadunek i wywiezienie nagromadzonych odpadów na zorganizowane wysypisko odpadów komunalnych lub ich zutylizowanie zgodnie z przepisami, - uporządkowanie terenu po likwidacji dzikiego wysypiska oraz wyrównania terenu, - zapewnienie nadzoru nad właściwym wykonaniem objętych umową zadań. - potwierdzenie przekazania odpadów na zorganizowane wysypisko odpadów komunalnych np. poprzez kartę przekazania odpadu.