Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. ochrony środowiska
URZĄD MIASTA I GMINY W BOGATYNI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
podinspektora ds. ochrony środowiska
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- Nieposzlakowana opinia,
- Wykształcenie wyższe: preferowane - ochrona środowiska,
- Minimum 3-letni staż pracy lub 3-letnia działalność gospodarcza o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego (w zakresie niezbędnym dla realizacji zadań na danym stanowisku),
- Znajomość przepisów ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- Prawo ochrony środowiska,
- o ochronie przyrody,
- o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- Prawo wodne,
- o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,
- o odpadach,
- o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- o ochronie zwierząt,
- o publicznym transporcie drogowym.
- Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Zdolność analitycznego myślenia, samodzielność,
- Umiejętność czytania i interpretowania przepisów,
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej,
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- Rzetelność, cierpliwość i pracowitość,
- Dobra znajomość obsługi komputera,
- Zakres wykonywanych zadań głównych na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska w tym kontroli z zakresu przestrzegania ochrony środowiska, udział w wizjach w terenie w przedmiotowych sprawach.
- Wdrażanie programu ochrony środowiska.
- Prowadzenie sprawozdawczości, ankiet dotyczących ochrony środowiska.
- Przygotowywanie i rozliczanie umów wynikających z zakresu obowiązków oraz wniosków o zamówienie publiczne.
- Współpraca z innymi organami ochrony środowiska oraz strażą miejską.
- Przygotowywanie projektów uchwał RM wynikających z zakresu obowiązków.
- Realizowanie zadań wynikających z regulaminu utrzymywania czystości i porządku w gminach.
- Realizacja zadań związanych z ochroną powietrza przed emisją i imisją zanieczyszczeń pyłowych i gazowych do atmosfery, prowadzenie spraw mających na celu wdrożenie programu ograniczenia niskiej emisji w mieście i gminie Bogatynia.
- Monitorowanie procesu osiągania dobrego stanu wód oraz ekosystemów wodnych na terenie gminy w oparciu o założenia Planu Gospodarowania Wodami (PGW) oraz Programu Wodno-Środowiskowego (aPWŚK) dorzecza środkowej Odry.
- Prowadzenie zadań w zakresie edukacji ekologicznej i koordynacja akcji proekologicznych.
- Realizacja zadania zapobiegania bezdomności zwierząt i opieki nad zwierzętami poprzez nadzór merytoryczny i współpracę z podmiotem prowadzącym schronisko dla zwierząt oraz prowadzenie usług związanych z utylizacją zwłok zwierząt i ich części.
- Występowanie do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska o podjęcie odpowiednich działań będących w jego kompetencji, jeżeli w wyniku kontroli stwierdzone zostanie naruszenie przez kontrolowany podmiot przepisów o ochronie środowiska lub występuje uzasadnione podejrzenie, że takie naruszenie mogło nastąpić, przekazując dokumentacje sprawy.
- Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie na pisemny wniosek strony w ramach zakresu obowiązków.
- Współudział w prowadzeniu spraw związanych z lokalizacją przystanków, w tym: zasady korzystania z przystanków, których właścicielem jest Gmina Bogatynia, informacje o pojazdach, które zostały objęte zezwoleniem udzielonym przewoźnikom, oświadczenia przewoźników o ilości zatrzymań środków transportu, dane wnioskodawców (nazwa i adres), umowy zawarte pomiędzy Gminą a przewoźnikami. Regulamin korzystania z przystanków komunikacyjnych.
- Warunki pracy na stanowisku:
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny oraz CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 ze zm.);
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- kserokopie świadectw pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsług Interesanta Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. ochrony środowiska" w terminie do dnia 26.06.2015r.
Dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r. poz.1182 z późn. zm.). oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. Nr 1202). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie umieszczona po przeprowadzonym naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.bogatynia.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia.
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
oświadczenie nr 1 (115.5kB) | ||
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej sie o zatrudnienie (103.8kB) |
Metadane
Podmiot udostępniający: | UMiG Bogatynia |
Źródło informacji: | Katarzyna Chmielarczyk |
Data utworzenia: | 2015-06-15 08:31:09 |
Wprowadził do systemu: | Tomek Kuczaj |
Data wprowadzenia: | 2015-06-16 08:31:14 |
Opublikował: | Tomek Kuczaj |
Data publikacji: | 2015-06-16 08:42:19 |
Ostatnia zmiana: | 2015-06-18 11:56:25 |
Ilość wyświetleń: | 4630 |