Zarządzenie Nr 95/2015 w sprawie wprowadzenia zmian w Zarządzeniu Nr 43/2005 z dnia 17 maja 2005r., zmienionego Zarządzeniem Nr 33/2009 z dnia 10 marca 2009r. dotyczącego ustalenia zasad oraz wysokości opłat za udostępnienie kopii dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych
Zakres zmian
Numer
Data
Szczegóły
Akt zmieniany
33/2009
10.03.2009
szczegóły
ZARZĄDZENIE NR 95/2015
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BOGATYNIA z dnia 24.08.2015 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Zarządzeniu Nr 43/2005 z dnia 17 maja 2005r.,zmienionego Zarządzeniem Nr 33/2009 z dnia 10 marca 2009r. dotyczącego ustalenia zasad oraz wysokości opłat za udostępnienie kopii dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych Działając na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2013r. poz. 594 z późn. zm.) oraz art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz.U. z 2014r. poz. 782) Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia zarządza, co następuje: § 1. W Zarządzeniu nr 43/2005 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 17 maja 2005r. w sprawie ustalenia zasad oraz wysokości opłat za udostępnienie kopii dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych wprowadza się następujące zmiany: 1. § 1 otrzymuje brzmienie: „1. Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, udostępniane są na wniosek zainteresowanego. 2. Wykonanie kopii dokumentu wynikającego z wykonywania zadań publicznych przez organ gminy następuje na pisemny lub ustny wniosek. 3. Podstawę pobrania opłaty stanowić będzie wniosek o udostępnienie kopii dokumentów, o którym mowa w ust. 2 zawierający informację o ilości kopii wraz z podaniem nośnika oraz formy przekazania.” 2. § 2 otrzymuje brzmienie: „1. Za udostępnienie informacji publicznej pobiera się następujące opłaty: - za wykonanie jednostronnej czarno-białej kserokopii w formacie A4 -> 0,50 zł brutto; - za wykonanie jednostronnej kolorowej kserokopii w formacie A4 -> 1,50 zł brutto - za wykonanie jednostronnej czarno-białej kserokopii w formacie A3 -> 1,00 zł brutto; - za wykonanie jednostronnej kolorowej kserokopii w formacie A3 -> 3,00 zł brutto - za wykonanie dwustronnej czarno-białej kserokopii w formacie A4 -> 0,75 zł brutto; - za wykonanie dwustronnej kolorowej kserokopii w formacie A4 -> 2,50 zł brutto - za wykonanie dwustronnej czarno-białej kserokopii w formacie A3 -> 1,50 zł brutto; - za wykonanie dwustronnej kolorowej kserokopii w formacie A3 -> 4,50 zł brutto - za wykonanie jednej strony skanowanego dokumentu formatu A4 -> 0,30 zł brutto; - za wykonanie jednej strony skanowanego dokumentu formatu A3 -> 0,50 zł brutto; - za zapis danych, które wcześniej zostały zeskanowane i wycenione, na płycie cd-rom wraz z nośnikiem -> 2,60 zł brutto; - za przesłanie informacji publicznej przesyłką pocztową: wg cennika usług Poczty Polskiej. 2. Udostępnianie informacji publicznej następuje wyłącznie na nośnikach będących w posiadaniu Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni.” 3. § 3 otrzymuje brzmienie: „1. Opłata, o której mowa w § 2 wpłacana będzie: - w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni za pokwitowaniem, w przypadku odbioru osobistego; - za pobraniem, w przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem ogólnodostępnego operatora pocztowego; - na rachunek bankowy Gminy Bogatynia dostępny na stronie internetowej http://bip.bogatynia.pl (rachunek pomocniczy dochodów Urzędu Miasta i Gminy Bogatynia) z dopiskiem „opłata za udostępnianie informacji publicznej” – w przypadku gdy sprawa dotyczy udostępnienia informacji publicznej, „opłata za udostępnienie kopii dokumentów” – w pozostałych przypadkach. 2. Wpłaty należy dokonać przed udostępnieniem kopii dokumentów, a następnie należy poinformować pracownika/wydział odpowiedzialny merytorycznie za przygotowanie kopii, o wpłacie w przypadku odbioru osobistego, bądź przesłać dokument potwierdzający wpłatę lub napisać oświadczenie o uiszczeniu opłaty, w przypadku dostarczenia elektronicznego lub za pośrednictwem ogólnodostępnego operatora pocztowego. 3. Dokument, o którym mowa w ust. 2 można przesłać na adres e-mail umig@bogatynia.pl bądź faxem na nr 75 77 25 109.” § 2. Pozostałe postanowienia Zarządzenia pozostają bez zmian. § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Magdalena Kutz |
Data utworzenia: | 2015-08-26 15:05:49 |
Wprowadził do systemu: | Magdalena Kutz |
Data wprowadzenia: | 2015-08-26 15:03:24 |
Opublikował: | Artur Bohdanowicz |
Data publikacji: | 2015-08-24 15:05:26 |
Ostatnia zmiana: | 2015-10-05 15:21:27 |
Ilość wyświetleń: | 2518 |