ZARZĄDZENIE Nr 80/16

Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia

z dnia 02.09.2016 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego

Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U.2016.446 z dnia 2016.04.04.) zarządzam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 156/12  Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 05 grudnia 2012 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni (zmienionym Zarządzeniem Nr 124/13 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 22.11.2013r., Zarządzeniem Nr 54/15 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 28.05.2015r., Zarządzeniem Nr 81/15 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 22.07.2015r., Zarządzeniem Nr 92/15 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 14.08.2015r., Zarządzeniem Nr 122/15 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 26.10.2015r., Zarządzeniem Nr 9/16 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 28.01.2016r., Zarządzeniem Nr 19/16 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 01.03.2016 r. oraz Zarządzeniem Nr 53/16 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 09.06.2016 r.) wprowadza się następujące zmiany:

1.                  W rozdziale II § 4 pkt 2 ust 1 otrzymuje brzmienie:

"Zastępca Burmistrza ds. Inwestycji

w zakresie powierzonych mu obowiązków sprawuje bezpośredni nadzór nad:  Wydziałem Ochrony Środowiska i Zagospodarowania Przestrzennego, Wydziałem Zamówień Publicznych, Wydziałem Funduszy Zewnętrznych, Wydziałem  Przygotowania Inwestycji, Wydziałem Realizacji Inwestycji, Samodzielnym stanowiskiem ds. Ochotniczych Straży Pożarnych, Samodzielnym Stanowiskiem ds. komunalnych."

W rozdziale II § 4 pkt 2 ust 2 otrzymuje brzmienie:

"Zastępca Burmistrza ds. Polityki Regionalnej

w zakresie powierzonych mu obowiązków sprawuje bezpośredni nadzór nad: Wydziałem Polityki Społecznej i Świadczeń Socjalnych, Wydziałem Edukacji, Kultury i Komunikacji Społecznej, Samodzielnymi Stanowiskami ds. Profilaktyki  i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Pomocy Rodzinie, Samodzielnym Stanowiskiem ds. świadczenia wychowawczego."

            W rozdziale II § 4 pkt 6 ust 5 otrzymuje brzmienie:

"Świadczenia wychowawczego - RSW"

            W rozdziale II § 4 pkt 6 ust 6 otrzymuje brzmienie:

"Komunalnego - IZK"

W rozdziale IV § 7 pkt 30 otrzymuje brzmienie:

"Samodzielne Stanowisko ds. świadczenia wychowawczego - RSW"

W rozdziale IV § 7 pkt 31 otrzymuje brzmienie:

"Samodzielne Stanowisko ds. komunalnych - IZK"

Skreśla się w rozdziale V § 10 pkt 6 ust. 21

W rozdziale V § 10 pkt 22 ust 6 otrzymuje brzmienie:

"Realizowania zadań obronnych w tym: sporządzanie i aktualizacja planu operacyjnego gminy w stanach zewnętrznego zagrożenia państwa lub wojny, opracowanie planu i prowadzenie szkolenia obronnego, przygotowywanie dokumentacji głównego stanowiska kierowania dla Burmistrza Miasta i Gminy, ustalenie i utrzymywanie w gotowości stałego dyżuru Burmistrza Miasta i Gminy, prowadzenie spraw związanych z akcją kurierską."

W rozdziale V § 10 pkt 28 otrzymuje brzmienie:

"Samodzielne Stanowisko ds. świadczenia wychowawczego

współpracuje z wydziałem Polityki Społecznej i Świadczeń Socjalnych w następującym zakresie:

1)                  Przyjmowania interesantów w zakresie programu ,,Rodzinna 500+.

2)                  Nadzoru merytorycznego nad przyjmowaniem wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego.

3)                  Nadzoru merytorycznego nad przygotowywaniem projektów decyzji administracyjnych dotyczących ustalenia prawa do świadczenia wychowawczego.

4)                  Nadzoru merytorycznego nad prowadzeniem postępowań administracyjnych dotyczących ustalania prawa do świadczenia wychowawczego.

5)                  Nadzoru merytorycznego nad prowadzeniem postępowań administracyjnych dotyczących ustalenia prawa do świadczenia wychowawczego w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.

6)                  Nadzoru merytorycznego nad przygotowywaniem projektów postanowień, wezwań, zaświadczeń i innych pism związanych z wszczętymi postępowaniami administracyjnymi.

7)                  Nadzoru merytorycznego nad przygotowywaniem projektów decyzji administracyjnych w sprawie wygaszenia, zmiany lub uchylenia przyznanych świadczeń wychowawczych.

8)                  Nadzoru merytorycznego nad sporządzaniem miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań dotyczących świadczenia wychowawczego.

9)                  Nadzoru merytorycznego nad sporządzaniem miesięcznych, kwartalnych i rocznych zapotrzebowań na dotacje w zakresie świadczenia wychowawczego.

10)              Nadzoru merytorycznego nad sporządzaniem list wypłat świadczenia wychowawczego.

11)              Nadzoru merytorycznego nad sporządzanie pisemnych informacji na zapytania i interpelacje radnych w sprawach objętych niniejszym zakresem czynności.

12)              Nadzoru nad prowadzeniem postępowań w zakresie nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych.

13)              Obsługi programów operacyjnych związanych ze świadczeniami wychowawczymi, obiegiem dokumentacji w urzędzie i innymi niezbędnymi do rzetelnego wykonywania obowiązków wynikających z niniejszego zakresu czynności.

W rozdziale V § 10 pkt 29 otrzymuje brzmienie:

"Samodzielne Stanowisko ds. komunalnych

realizuje zadania z zakresu:

1.      Nadzoru nad wykonywaniem zadań własnych gminy w zakresie utrzymania czystości i porządku wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz zgodnie z regulaminem utrzymywania czystości i porządku na terenie gminy.

2.      Współpracy z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie egzekwowania porządku zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz zgodnie z regulaminem utrzymywania czystości i porządku na terenie gminy.

3.      Nadzoru nad zagospodarowaniem terenów miejskich w gminie.

4.      Nadzoru nad pracami związanymi z tworzeniem, konserwacją i pielęgnacją zieleni.

5.      Współpracy z naczelnikami wydziałów w przypadku realizacji zadań wymagających uzgodnień, opinii i wspólnego działania.

6.      Koordynowania prac w zakresie zadań prowadzonych przez wydziały z innymi jednostkami realizującymi prace na terenie miasta i gminy."

2.                Załącznik nr 2 do zarządzenia nr 156/2012 r. otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.