Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Bogatynia

Kolorowy pasek

Zarządzenie Nr 78/2017 zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni

 

ZARZĄDZENIE NR 78/2017
Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
z dnia 01.09.2017 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016. 446 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 156/12 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 05 grudnia 2012 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni (tekst jednolity Zarządzenie Nr 53/16 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 09.06.2016 r. zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, zmieniony Zarządzeniem Nr 80/16 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 02.09.2016r., Zarządzeniem Nr 87/16 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 21.09.2016r., Zarządzeniem Nr 91/16 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 13.10.2016r., Zarządzeniem Nr 102/16 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 18.11.2016r., Zarządzeniem Nr 6/16 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 17.01.2017r. oraz Zarządzeniem Nr 18/17 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 01.03.2017r.) wprowadza się następujące zmiany:

  1. W Rozdziale I § 3 ustęp 3 dodaje się pkt 6
    "Kierownik Kancelarii Urzędu"
     
  2. W Rozdziale II § 4 ustęp 1 pkt 24 otrzymuje brzmienie:
    "Sprawuje ogólny nadzór nad funkcjonowaniem komórek organizacyjnych urzędu oraz samodzielnych stanowisk pracy i bezpośrednio koordynuje działalność Wydziału Gospodarki Gruntami i Handlu, Biura Burmistrza, Działu Planistyki i Zagospodarowania Przestrzennego Biura Rady Miejskiej, Urzędu Stanu Cywilnego, Działu Kontroli, audytora wewnętrznego, Doradcy Burmistrza oraz Samodzielnym Stanowiskiem - pełnomocnikiem Burmistrza ds. ochrony środowiska i naliczania opłat środowiskowych.
     
  3. W Rozdziale II § 4 ustęp 2 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
    "Zastępca Burmistrza ds. Inwestycji w zakresie powierzonych mu obowiązków sprawuje bezpośredni nadzór nad: Wydziałem Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska, Wydziałem Funduszy Zewnętrznych, Wydziałem Przygotowania Inwestycji, Wydziałem Realizacji Inwestycji, Samodzielnym Stanowiskiem ds. komunalnych"
     
  4. W Rozdziale II § 4 ustęp 3 pkt 4 otrzymuje brzmienie:
    "Nadzoruje pracę Kancelarii Urzędu, Wydziału Spraw Obywatelskich i Współpracy Transgranicznej, Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności, Wydziału - Organizacyjno - Prawnego oraz Wydziału BHP"
     
  5. W Rozdziale II § 4 ustęp 6 pkt 6 otrzymuje brzmienie:
    "Pracownicy na samodzielnych stanowiskach wykonują pracę z zakresu:
    1) Profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz pomocy rodzinie - RA
    2) Kontroli - BK
    3) Spraw komunalnych - IZK
    4) Ochrony środowiska i naliczania opłat środowiskowych - BIO.
     
  6. W Rozdziale IV § 7 otrzymuje brzmienie:
    "W skład urzędu miasta i gminy wchodzą następujące komórki organizacyjne:

    1) Biuro Burmistrza - BB
    2) Dział Planistyki i Zagospodarowania Przestrzennego - BZP
    3) Wydział Gospodarki Gruntami i Handlu - BH
    4) Dział Kontroli - BK
    5) Urząd Stanu Cywilnego - USC
    6) Wydział Organizacyjno - Prawny - SP
    7) Biuro Rady Miejskiej - SBR
    8) Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności - SOR
    9) Wydział Finansowy - GF
    10) Wydział Polityki Społecznej i Świadczeń Socjalnych - RS
    11) Wydział Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska - IZO
    12) Wydział Funduszy Zewnętrznych - IZF
    13) Wydział Przygotowania Inwestycji - IPI
    14) Wydział Realizacji Inwestycji - IRI
    15) Audytor wewnętrzny - BW
    16) Samodzielne Stanowiska ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Pomocy Rodzinie - RA
    17) Wydział BHP i p.poż - BHP
    18) Doradca Burmistrza - BD
    19) Wydział Edukacji, Kultury i Komunikacji Społecznej - REK
    20) Wydział Spraw Obywatelskich i Współpracy Transgranicznej - SOW
    21) Samodzielne Stanowisko ds. komunalnych - IZK
    22) Samodzielne Stanowisko - pełnomocnik Burmistrza ds. ochrony środowiska i naliczania opłat środowiskowych - BIO
    23) Kancelaria urzędu - SKU"
     
  7. W Rozdziale IV § 8 ust.1 otrzymuje brzmienie:
    "W urzędzie tworzy się następujące stanowiska kierownicze:
    1) Sekretarz Gminy
    2) Skarbnik Gminy
    3) Naczelnik Wydziału Organizacyjno - Prawnego
    4) Kierownik Biura Rady Miejskiej
    5) Kierownik Kancelarii Urzędu
    6) Z-ca Kierownika Kancelarii Urzędu
    7) Naczelnik Wydziału Gospodarki Gruntami i Handlu
    8) Naczelnik Wydziału Polityki Społecznej i Świadczeń Socjalnych
    9) Z-ca Naczelnika Wydziału Polityki Społecznej i Świadczeń Socjalnych
    10) Naczelnik Wydziału Przygotowania Inwestycji
    11) Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska
    12) Z-ca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska
    13) Naczelnik Wydziału Funduszy Zewnętrznych
    14) Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
    15) Zastępca Kierownika USC
    16) Kierownik Biura Burmistrza
    17) Kierownik Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności
    18) Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji
    19) Audytor wewnętrzny
    20) Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury i Komunikacji Społecznej
    21) Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich i Współpracy Transgranicznej"
     
  8. W Rozdziale V § 10 ust.1 otrzymuje brzmienie:
    "1. Biuro Burmistrza
    realizuje zadania z zakresu:
    1) Obsługi kancelaryjno - biurowej Burmistrza Miasta i Gminy.
    2) Obsługi procesu rozpatrywania wniosków wymagających stanowiska lub decyzji Burmistrza.
    3) Obsługi procesu udzielania odpowiedzi na wnioski, interpelacje i zapytania radnych.
    4) Przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg.
    5) Udostępniania informacji publicznej w zakresie działalności Urzędu Miasta i Gminy Bogatynia.
    6) Nadzoru właścicielskiego nad spółkami gminnym.
    7) Postępowanie w przedmiocie rozpatrzenia petycji.
    8) Gromadzenie dokumentacji związanej z przeprowadzanymi przez podmioty zewnętrzne kontrolami: Najwyższą Izbę Kontroli oraz Regionalną Izbę Obrachunkową.
    9) Prowadzenia rejestrów:
        a) Centralnego Rejestru Umów,
        b) Centralnego Rejestru Skarg,
        c) Rejestru Decyzji Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia,
        d) Rejestru wniosków o udostępnianie informacji publicznej,
        e) Rejestru kontroli przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne,
        f) Rejestru upoważnień i pełnomocnictw Burmistrza dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni,
        g) Rejestru upoważnień i pełnomocnictw Burmistrza.
    10) Sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem Działu Planistyki i Zagospodarowania Przestrzennego."
     
  9. W Rozdziale V § 10 ust.20 zmienia się nazwę komórki na:
    "Wydział BHP i P.POŻ"
    oraz
    dodaje się pkt 33 w brzmieniu:
    "Przeprowadzanie szkoleń bhp w podległych jednostkach organizacyjnych Gminy."
     
  10. W Rozdziale V § 10 w ust.22 dodaje się pkt 7 w brzmieniu:
    "Realizacja zadań z zakresu nadzoru nad działalnością jednostek ochotniczych straży pożarnych".
     
  11. W Rozdziale V w § 10 skreśla się ust.26.
     
  12. W Rozdziale V § 10 dodaje się ust.32 w brzmieniu:
    "Biuro Planistyki i Zagospodarowania Przestrzennego
    realizuje zadania:

    1. Ustalanie i naliczanie renty planistycznej i opłaty adiacenckiej.
    2. Kształtowanie polityki przestrzennej gminy."

§ 3. Załącznik nr 2 do zarządzenia nr 78/2017r. otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 5. Tekst jednolity regulaminu organizacyjnego stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Regulamin Organizacyjny - Tekst jednolity z dnia 1 września 2017 (923.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Schemat Organizacyjny z dnia 1 września 2017 (614.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Podmiot udostępniający:UMiG Bogatynia
Źródło informacji:Katarzyna Chmielarczyk
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Tomek Kuczaj
Data wprowadzenia:2017-09-07 08:35:14
Opublikował:Tomek Kuczaj
Data publikacji:2017-09-07 08:59:21
Ostatnia zmiana:2017-09-07 08:59:39
Ilość wyświetleń:442

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij