
Formularze Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni
BIURO BURMISTRZA
- wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Bogatynia
- stwierdzenie zgodności zmiany sposobu użytkowania nieruchomości z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
- stwierdzenie numeru porządkowego nieruchomości
- nadanie numeru porządkowego nieruchomości
- udostępnianie informacji publicznej
- ponowne wykorzystanie informacji publicznej
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO - PRAWNY
- zgłoszenie chęci korzystania z nieodpłatnej usługi tłumaczenia migowego
- wniosek o sporządzenie testamentu allograficznego + protokół
URZĄD STANU CYWILNEGO
- wniosek o zmianę imienia i nazwiska
- wniosek o wydanie zaświadczenia o zdolności prawnej do zawarcia związku małżeńskiego za granicą
- wniosek o skrócenie terminu wyczekiwania na zawarcie związku małżeńskiego
- wniosek o wydanie zaświadczenia stwierdzającego brak okoliczności wyłączających zawarcie związku małżeńskiego
- wniosek o wydanie zaświadczenia lub odpisu z księgi stanu cywilnego
- wniosek o wydanie zaświadczenia lub potwierdzonej kserokopii dokumentu z bazy archiwalnej USC
- wystąpienie z wnioskiem o nadanie przez prezydenta RP "Medalu Za Długoletnie Pożycie Małżeńskie"
- nadanie dziecku nazwiska męża matki
- wniosek o wydanie zezwolenia na przeglądanie ksiąg stanu cywilnego
- wpisanie do polskich ksiąg aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą - wniosek o umiejscowienie aktu urodzenia
- wpisanie do polskich ksiąg aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą - wniosek o umiejscowienie aktu małżeństwa
- wpisanie do polskich ksiąg aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą - wniosek o umiejscowienie aktu zgonu
- wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
- wniosek o sprostowanie oczywistego błędu pisarskiego w akcie stanu cywilnego
- sporządzenie aktu zgonu
- powrót osoby rozwiedzionej do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa
- wniosek o odtworzenie treści aktu stanu cywilnego (aktu urodzenia, małżeństwa bądź zgonu)
- sporządzenie aktu urodzenia
- sporządzenie aktu małżeństwa zawartego w formie wyznaniowej
- zmiana imienia (imion) noworodka
- uznanie ojcostwa
- zawarcie związku małżeńskiego przed kierownikiem USC
WYDZIAŁ GOSPODARKI GRUNTAMI I HANDLU
- zmiana zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym
- zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym
- zgłoszenie zmian w prowadzonej działalności gospodarczej do CEDIG
- zgłoszenie informacji o zawieszeniu działalności gospodarczej do CEDIG
- zgłoszenie informacji o wznowieniu działalności gospodarczej do CEDIG
- wydanie zaświadczenia potwierdzającego wpis, wykreślenie lub zawieszenie do ewidencji działalności gospodarczej do dnia 1 lipca 2011r.
- wykreślenie wpisu z Centralnej Ewidencji Działalności i Informacji o Działalności Gospodarczej
- wpis do Centralnej Ewidencji Działalności i Informacji o Działalności Gospodarczej
- zaświadczenie o prowadzeniu gospodarstwa rolnego
- zmiana licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
- wygaśnięcie licencji na transport drogowy taksówką
- wydanie wtórnika licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
- licencja na wykonywanie transportu drogowego taksówką
- zmiana zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym
- wydanie wtórnika zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjanych w krajowym transporcie drogowym
- wydanie wtórnika zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym transporcie drogowym
- zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym
- przedłużenie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym
- przedłużenie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym trensporcie drogowym
- wydanie zezwolenia na sprzedaż lub podawanie napojów alkoholowych
- wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
- sprzedaż lokali mieszkalnych lub użytkowych oraz nieruchomości niezabudowanych w drodze przetargu
- sprzedaż budynków i lokali mieszkalnych na rzecz najemcy
- przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
- wydzierżawienie nieruchomości gruntowych
WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA PROCEDURAMI KANCELARYJNYMI
- wniosek o udostępnienie dokumentacji przechowywanej w Archiwum Zakładowym + oświadczenie o korzystaniu z materiałów archiwalnych
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ
- Wniosek o wydanie dowodu osobistego
- Formularz zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
- Wniosek o udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym
- Wniosek o udostępnienie danych w trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych
- Zgłoszenie pobytu stałego
- Zgłoszenie pobytu czasowego
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu w lokalu / wymeldowaniu z lokalu
- Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego
- Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego
- Wniosek o wymeldowanie w trybie administracyjnym
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice RP
- Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy
- Wniosek o nadanie numeru PESEL
- Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców, rejestru PESEL
- Wniosek żołnierza rezerwy o przyznanie rekompensującego świadczenia pieniężnego
- Zaświadczenie pracodawcy o kwocie dziennego utraconego wynagrodzenia pracownika wydane dla celów przyznania rekompensującego świadczenia pieniężnego lub naczelnika urzędu skarbowego o kwocie dziennego utraconego dochodu
- Wniosek o wydanie zezwolenia na zorganizowanie imprezy masowej
- Zawiadomienie o organizacji imprezy artystycznej lub rozrywkowej
- Wniosek o udostępnienie rejestru wyborców
- Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców
- Pełnomocnictwo
- Oświadczenie właściciela lokalu (tylko do elektronicznego zameldowania)
- Zawiadomienie - postępowanie zwykłe
- Zawiadomienie - postępowanie uproszczone
- Oświadczenie przewodniczącego
WYDZIAŁ PODATKOWY
- wniosek o zwrot opłaty skarbowej
- deklaracje o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
WYDZIAŁ POLITYKI SPOŁECZNEJ I ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH
- wniosek o zaświadczenie w sprawach mieszkaniowych
- wniosek o "tzw. usankcjonowanie"
- wniosek o wstąpienie w stosunek najmu komunalnego lokalu mieszkalnego po zmarłym najemcy
- wniosek o podnajem lokalu z mieszkaniowego zasobu gminy
- wniosek o zamianę lokalu wzajemną/z urzędu
- wniosek o przydział lokalu socjalnego z mieszkaniowego zasobu gminy z innych przyczyn
- wniosek o przydział lokalu z mieszkaniowego zasobu gminy
- wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego + deklaracja o dochodach + druk dla zarządców
- pokrywanie przez gminę do wysokości swoich udziałów wydatków na remonty części nieruchomości wspólnej
- pokrywanie przez gminę kosztów zarządu nieruchomością wspólną
- wniosek o umorzenie, odroczenie lub rozłożenie na raty przez Burmistrza zaległych należności czynszowych
- potwierdzenie przez świadczeniobiorców zamieszkujących na terenie miasta i gminy Bogatynia do świadczeń opieki zdrowotnej - druk dla świadczeniobiorców
- potwierdzenie prawa świadczeniobiorców zamieszkujących na terenie miasta i gminy Bogatynia do świadczeń opieki zdrowotnej - druk dla świadczeniodawców
OCHRONA ŚRODOWISKA
- wniosek o udzielenie zezwolenia na świadczenie usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
- wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia
- wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów
- wniosek o dofinansowanie do zakupu i montażu kolektorów słonecznych
- wniosek o dofinansowanie budowy przydomowej oczyszczalni ścieków / szczelnego zbiornika bezodpływowego + zgłoszenie wykonania przydomowej oczyszczalni
- wniosek o zatwierdzenie projektu podziału nieruchomości
- wniosek o wypis z Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta i Gminy Bogatynia
- wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej
- zezwolenie na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną
WYDZIAŁ EDUKACJI, KULTURY I SPORTU
- przyznawanie nagród i wyróżnień dla zawodników, trenerów i działaczy sportowych
- przyznawanie stypendiów sportowych
- wniosek o zwrot kosztów dowozu ucznia niepełnosprawnego do szkoły/ośrodka
- wniosek o dofinansowanie + zzgłoszenie zawarcia umowy + formularz informacji + oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis + oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis
WYDZIAŁ PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI
- wniosek o wydanie warunków technicznych odprowadzenia wód opadowych z terenu inwestycji
- uzgadnianie dokumentacji projektowej przyłączy do sieci kanalizacji deszczowej - wniosek o uzgodnienie dokumentacji projektowej w zakresie odprowadzenia wód opadowych z terenu inwestycji + uzgodnianie dokumentacji projektowej przyłączy do sieci kanalizacji deszczowej - wniosek o wydanie warunków technicznych na odprowadzenie wód opadowych z terenu inwestycji
WYDZIAŁ REALIZACJI INWESTYCJI
- wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa ruchu drogowego drogi w celu przeprowadzenia robót
- wydanie zgody na lokalizację / przebudowę zjazdu
GŁÓWNY SPECJALISTA DS. PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH
- zgłoszenie problemu alkoholowego przez osobę której bezpośrednio dotyczy problem alkoholowy do Ośrodka Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Bogatyni
- podjęcie procedury sądowego zobowiązania do leczenia odwykowego
- przemoc w rodzinie
SPECJALISTA DS. PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII
BIURO OBSŁUGI INTERESANTA
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Grażyna Staliś |
Data utworzenia: | 2013-02-20 12:23:06 |
Wprowadził do systemu: | Grażyna Staliś |
Data wprowadzenia: | 2013-02-20 14:02:01 |
Opublikował: | Anetta Bednarek |
Data publikacji: | 2013-02-20 14:01:44 |
Ostatnia zmiana: | 2018-04-11 09:18:52 |
Ilość wyświetleń: | 26644 |