Zarządzenie Nr 133/2020
Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 21.09.2020r. w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie „z wolnej ręki”, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Na podstawie art. 19 ust. 1, w związku z art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) oraz § 5 pkt 4 „Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni” zarządzam, co następuje: § 1 W celu sprawnego przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne pn. „Świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Bogatynia i jednostek organizacyjnych Gminy Bogatynia”, powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie: 1) Piotr Wysocki - Przewodniczący Komisji 2) Michał Andrzejewski - Sekretarz Komisji 3) Piotr Sudnik - Członek Komisji § 2 Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z zasadami określonymi w Dziale II Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Nr 185/2019 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 28 października 2019 roku. § 3 Zadaniem Komisji Przetargowej jest przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne. § 4 1) Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania. 2) Komisja Przetargowa zakończy pracę z dniem rozstrzygnięcia postępowania. § 5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
(t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.).