Zarządzenie Nr 116.2015
Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
z dnia 12.10.2015r.
w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadania pn.: "Bieżące utrzymanie dróg oraz bieżące remonty nawierzchni ulic i chodników na terenie miasta i gminy Bogatynia" (zamówienie uzupełniające) - w ramach trybu zamówienia z wolnej ręki.
Na podstawie art. 19 ust. 2 w związku z art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.) oraz § 20 ust.1 pkt "b" Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia, zarządza co następuje:
§1
W celu sprawnego przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:
1. Dominik Matelski - Przewodniczący;
2. Czesław Brożyna - Z -ca Przewodniczącego;
3. Piotr Wysocki - Sekretarz Komisji;
4. Teresa Morawska - Członek Komisji;
5. Szymon Zaremba - Członek Komisji.
§2
Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z zasadami określonymi w Dziale II Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Nr 54.2014 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 16 czerwca 2014r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych.
§3
Zadaniem Komisji Przetargowej jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne.
§4
1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z dniem rozstrzygnięcia postępowania o wykonanie zamówienia publicznego lub unieważnienia postępowania.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.