ZARZĄDZENIE NR 78/2017
Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
z dnia 01.09.2017 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016. 446 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 156/12 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 05 grudnia 2012 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni (tekst jednolity Zarządzenie Nr 53/16 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 09.06.2016 r. zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, zmieniony Zarządzeniem Nr 80/16 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 02.09.2016r., Zarządzeniem Nr 87/16 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 21.09.2016r., Zarządzeniem Nr 91/16 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 13.10.2016r., Zarządzeniem Nr 102/16 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 18.11.2016r., Zarządzeniem Nr 6/16 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 17.01.2017r. oraz Zarządzeniem Nr 18/17 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 01.03.2017r.) wprowadza się następujące zmiany:
- W Rozdziale I § 3 ustęp 3 dodaje się pkt 6
"Kierownik Kancelarii Urzędu"
- W Rozdziale II § 4 ustęp 1 pkt 24 otrzymuje brzmienie:
"Sprawuje ogólny nadzór nad funkcjonowaniem komórek organizacyjnych urzędu oraz samodzielnych stanowisk pracy i bezpośrednio koordynuje działalność Wydziału Gospodarki Gruntami i Handlu, Biura Burmistrza, Działu Planistyki i Zagospodarowania Przestrzennego Biura Rady Miejskiej, Urzędu Stanu Cywilnego, Działu Kontroli, audytora wewnętrznego, Doradcy Burmistrza oraz Samodzielnym Stanowiskiem - pełnomocnikiem Burmistrza ds. ochrony środowiska i naliczania opłat środowiskowych.
- W Rozdziale II § 4 ustęp 2 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
"Zastępca Burmistrza ds. Inwestycji w zakresie powierzonych mu obowiązków sprawuje bezpośredni nadzór nad: Wydziałem Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska, Wydziałem Funduszy Zewnętrznych, Wydziałem Przygotowania Inwestycji, Wydziałem Realizacji Inwestycji, Samodzielnym Stanowiskiem ds. komunalnych"
- W Rozdziale II § 4 ustęp 3 pkt 4 otrzymuje brzmienie:
"Nadzoruje pracę Kancelarii Urzędu, Wydziału Spraw Obywatelskich i Współpracy Transgranicznej, Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności, Wydziału - Organizacyjno - Prawnego oraz Wydziału BHP"
- W Rozdziale II § 4 ustęp 6 pkt 6 otrzymuje brzmienie:
"Pracownicy na samodzielnych stanowiskach wykonują pracę z zakresu:
1) Profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz pomocy rodzinie - RA
2) Kontroli - BK
3) Spraw komunalnych - IZK
4) Ochrony środowiska i naliczania opłat środowiskowych - BIO.
- W Rozdziale IV § 7 otrzymuje brzmienie:
"W skład urzędu miasta i gminy wchodzą następujące komórki organizacyjne:
1) Biuro Burmistrza - BB
2) Dział Planistyki i Zagospodarowania Przestrzennego - BZP
3) Wydział Gospodarki Gruntami i Handlu - BH
4) Dział Kontroli - BK
5) Urząd Stanu Cywilnego - USC
6) Wydział Organizacyjno - Prawny - SP
7) Biuro Rady Miejskiej - SBR
8) Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności - SOR
9) Wydział Finansowy - GF
10) Wydział Polityki Społecznej i Świadczeń Socjalnych - RS
11) Wydział Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska - IZO
12) Wydział Funduszy Zewnętrznych - IZF
13) Wydział Przygotowania Inwestycji - IPI
14) Wydział Realizacji Inwestycji - IRI
15) Audytor wewnętrzny - BW
16) Samodzielne Stanowiska ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Pomocy Rodzinie - RA
17) Wydział BHP i p.poż - BHP
18) Doradca Burmistrza - BD
19) Wydział Edukacji, Kultury i Komunikacji Społecznej - REK
20) Wydział Spraw Obywatelskich i Współpracy Transgranicznej - SOW
21) Samodzielne Stanowisko ds. komunalnych - IZK
22) Samodzielne Stanowisko - pełnomocnik Burmistrza ds. ochrony środowiska i naliczania opłat środowiskowych - BIO
23) Kancelaria urzędu - SKU"
- W Rozdziale IV § 8 ust.1 otrzymuje brzmienie:
"W urzędzie tworzy się następujące stanowiska kierownicze:
1) Sekretarz Gminy
2) Skarbnik Gminy
3) Naczelnik Wydziału Organizacyjno - Prawnego
4) Kierownik Biura Rady Miejskiej
5) Kierownik Kancelarii Urzędu
6) Z-ca Kierownika Kancelarii Urzędu
7) Naczelnik Wydziału Gospodarki Gruntami i Handlu
8) Naczelnik Wydziału Polityki Społecznej i Świadczeń Socjalnych
9) Z-ca Naczelnika Wydziału Polityki Społecznej i Świadczeń Socjalnych
10) Naczelnik Wydziału Przygotowania Inwestycji
11) Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska
12) Z-ca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska
13) Naczelnik Wydziału Funduszy Zewnętrznych
14) Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
15) Zastępca Kierownika USC
16) Kierownik Biura Burmistrza
17) Kierownik Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności
18) Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji
19) Audytor wewnętrzny
20) Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury i Komunikacji Społecznej
21) Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich i Współpracy Transgranicznej"
- W Rozdziale V § 10 ust.1 otrzymuje brzmienie:
"1. Biuro Burmistrza
realizuje zadania z zakresu:
1) Obsługi kancelaryjno - biurowej Burmistrza Miasta i Gminy.
2) Obsługi procesu rozpatrywania wniosków wymagających stanowiska lub decyzji Burmistrza.
3) Obsługi procesu udzielania odpowiedzi na wnioski, interpelacje i zapytania radnych.
4) Przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg.
5) Udostępniania informacji publicznej w zakresie działalności Urzędu Miasta i Gminy Bogatynia.
6) Nadzoru właścicielskiego nad spółkami gminnym.
7) Postępowanie w przedmiocie rozpatrzenia petycji.
8) Gromadzenie dokumentacji związanej z przeprowadzanymi przez podmioty zewnętrzne kontrolami: Najwyższą Izbę Kontroli oraz Regionalną Izbę Obrachunkową.
9) Prowadzenia rejestrów:
a) Centralnego Rejestru Umów,
b) Centralnego Rejestru Skarg,
c) Rejestru Decyzji Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia,
d) Rejestru wniosków o udostępnianie informacji publicznej,
e) Rejestru kontroli przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne,
f) Rejestru upoważnień i pełnomocnictw Burmistrza dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni,
g) Rejestru upoważnień i pełnomocnictw Burmistrza.
10) Sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem Działu Planistyki i Zagospodarowania Przestrzennego."
- W Rozdziale V § 10 ust.20 zmienia się nazwę komórki na:
"Wydział BHP i P.POŻ"
oraz
dodaje się pkt 33 w brzmieniu:
"Przeprowadzanie szkoleń bhp w podległych jednostkach organizacyjnych Gminy."
- W Rozdziale V § 10 w ust.22 dodaje się pkt 7 w brzmieniu:
"Realizacja zadań z zakresu nadzoru nad działalnością jednostek ochotniczych straży pożarnych".
- W Rozdziale V w § 10 skreśla się ust.26.
- W Rozdziale V § 10 dodaje się ust.32 w brzmieniu:
"Biuro Planistyki i Zagospodarowania Przestrzennego
realizuje zadania:
1. Ustalanie i naliczanie renty planistycznej i opłaty adiacenckiej.
2. Kształtowanie polityki przestrzennej gminy."
§ 3. Załącznik nr 2 do zarządzenia nr 78/2017r. otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 5. Tekst jednolity regulaminu organizacyjnego stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.