Zarządzenie Nr 28.2018
Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
z dnia 26 lutego 2018 r.

 

w sprawie powołania składu osobowego Komisji do udzielania dofinansowania i odbioru zakończonej inwestycji w ramach ustalenia zasad postępowania o przyznanie dofinansowania do zakupu i montażu kolektorów słonecznych.

 

Na podstawie Uchwały Nr XXXI/288/12 Rady Gminy i Miasta Bogatynia z dnia 8 lutego 2012 roku oraz § 20 ust. 1 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni,  zarządzam co następuje:

§ 1

W celu rozpatrywania wniosków o udzielanie dofinansowania, rozliczania i odbioru zakończonej inwestycji zakupu i montażu kolektorów słonecznych, powołuję Komisję w następującym składzie:
1. Konrad Wysocki           - Przewodniczący
2. Teresa Morawska          - Z-ca Przewodniczącego
3. Monika Nawrot            - Sekretarz Komisji
4. Radosław Piwowarski      - Członek Komisji
5. Józef Kasperek           - Członek Komisji

§ 2

Komisja będzie działać zgodnie z:
1. Uchwałą Nr XXXI/288/12 Rady Gminy i Miasta Bogatynia z dnia 8 lutego 2012 roku w sprawie ustalenia trybu postepowania o udzielenie dotacji dla osób fizycznych i prawnych na pokrycie kosztów zakupu i montażu kolektorów słonecznych na terenie gminy Bogatynia.
2. Regulaminem przyznawania osobom fizycznym i prawnym dotacji ze środków budżetu gminy na zakup i montaż kolektorów słonecznych stanowiącym Załącznik do Uchwały Nr XXXI/288/12 Rady Gminy i Miasta Bogatynia z dnia 8 lutego 2012 roku.

§ 3

Zadaniem Komisji jest sprawdzanie pod względem formalnym i opiniowanie wniosków o przydzielenie dofinansowania do zakupu i montażu kolektorów słonecznych.

§ 4

Traci moc Zarządzenie Nr 28.2017 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 15 marca 2017 r. w sprawie powołania składu osobowego Komisji do udzielania dofinansowania    i odbioru zakończonej inwestycji w ramach ustalenia zasad postępowania o przyznanie dofinansowania  do zakupu i montażu kolektorów słonecznych.
 
§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.