Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Bogatynia

Kolorowy pasek

Formularze Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni

 

Wydział Administracyjny

  1. wniosek o udostępnienie dokumentacji przechowywanej w Archiwum Zakładowym + oświadczenie o korzystaniu z materiałów archiwalnych

Urząd Stanu Cywilnego

  1. wniosek o zmianę imienia i nazwiska
  2. wniosek o wydanie zaświadczenia o zdolności prawnej do zawarcia związku małżeńskiego za granicą
  3. wniosek o skrócenie terminu wyczekiwania na zawarcie związku małżeńskiego
  4. wniosek o wydanie zaświadczenia stwierdzającego brak okoliczności wyłączających zawarcie związku małżeńskiego
  5. wniosek o wydanie zaświadczenia lub odpisu z księgi stanu cywilnego
  6. wniosek o wydanie zaświadczenia lub potwierdzonej kserokopii dokumentu z bazy archiwalnej USC
  7. nadanie dziecku nazwiska męża matki
  8. wniosek o wydanie zezwolenia na przeglądanie ksiąg stanu cywilnego
  9. wpisanie do polskich ksiąg aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą - wniosek o umiejscowienie aktu urodzenia 
  10. wpisanie do polskich ksiąg aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą - wniosek o umiejscowienie aktu małżeństwa
  11. wpisanie do polskich ksiąg aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą - wniosek o umiejscowienie aktu zgonu
  12. wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
  13. wniosek o sprostowanie aktu stanu cywilnego
  14. wniosek o odtworzenie treści aktu stanu cywilnego (aktu urodzenia, małżeństwa bądź zgonu)

 

Wydział Nieruchomości, Zagospodarowania Przestrzennego i Spraw Mieszkaniowych

  1. zaświadczenie o prowadzeniu gospodarstwa rolnego
  2.  sprzedaż lokali mieszkalnych lub użytkowych oraz nieruchomości niezabudowanych w drodze przetargu
  3. sprzedaż budynków i lokali mieszkalnych na rzecz najemcy
  4. przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo  własności
  5. wydzierżawienie nieruchomości gruntowych
  6. wniosek o zaświadczenie w sprawach mieszkaniowych
  7. wniosek o "tzw. usankcjonowanie"
  8. wniosek o wstąpienie w stosunek najmu komunalnego lokalu mieszkalnego po zmarłym najemcy
  9. wniosek o podnajem lokalu z mieszkaniowego zasobu gminy
  10. wniosek o zamianę lokalu wzajemną/z urzędu
  11. wniosek o przydział lokalu socjalnego z mieszkaniowego zasobu gminy z innych przyczyn
  12. wniosek o przydział lokalu z mieszkaniowego zasobu gminy
  13. wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego + deklaracja o dochodach + druk dla zarządców
  14. pokrywanie przez gminę do wysokości swoich udziałów wydatków na remonty części nieruchomości wspólnej
  15. pokrywanie przez gminę kosztów zarządu nieruchomością wspólną
  16. wniosek o umorzenie, odroczenie lub rozłożenie na raty przez Burmistrza zaległych należności czynszowych
  17. potwierdzenie przez świadczeniobiorców zamieszkujących na terenie miasta i gminy Bogatynia do świadczeń opieki zdrowotnej - druk dla świadczeniobiorców
  18. potwierdzenie prawa świadczeniobiorców zamieszkujących na terenie miasta i gminy Bogatynia do świadczeń opieki zdrowotnej - druk dla świadczeniodawców
  19. wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  20. wydawanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
  21. zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Bogatynia
  22. stwierdzenie zgodności zmiany sposobu użytkowania nieruchomości z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
  23. stwierdzenie numeru porządkowego nieruchomości
  24. nadanie numeru porządkowego nieruchomości
  25. wydawanie wypisów z Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta i Gminy Bogatynia
  26. wniosek o podział nieruchomości - etap I, etap II

Wydział Infrastruktury Społecznej i Działalności Gospodarczej

Transport

  1. zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym
  2. zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym
  3. zmiana zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym
  4. zmiana zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym
  5. przedłużenie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym trensporcie drogowym
  6. przedłużenie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym
  7. wydanie wtórnika zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym transporcie drogowym
  8. wydanie wtórnika zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjanych w krajowym transporcie drogowym
  9. licencja na wykonywanie transportu drogowego taksówką
  10. wygaśnięcie licencji na transport drogowy taksówką

 CEIDG

  1. zgłoszenie zmian w prowadzonej działalności gospodarczej do CEIDG
  2. zgłoszenie informacji o zawieszeniu działalności gospodarczej do CEIDG
  3. zgłoszenie informacji o wznowieniu działalności gospodarczej do CEIDG
  4. wniosek o wydanie zaświadczenia z archiwalnej Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej do dnia 31 grudnia 2011 r. Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
  5. wykreślenie wpisu z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
  6. wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Alkohol

  1. oświadczenie o wartości sprzedaży brutto napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży (sklep, lokal gastronomiczny) (PDF / DOC)
  2. wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych (PDF / DOC)
  3. wniosek o wydanie jednorazowgo zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
  4. zgłoszenie zmian stanu faktycznego i prawnego
  5. oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania
  6. wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego dokonanie opłaty

 

Wydział Spraw Obywatelskich

  1. Wniosek o wydanie dowodu osobistego
  2. Formularz zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
  3. Wniosek o udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym
  4. Wniosek o udostępnienie danych w trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych
  5. Zgłoszenie pobytu stałego
  6. Zgłoszenie pobytu czasowego
  7. Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu w lokalu / wymeldowaniu z lokalu  
  8. Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego
  9. Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego
  10. Wniosek o wymeldowanie w trybie administracyjnym
  11. Zgłoszenie wyjazdu poza granice RP
  12. Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy
  13. Wniosek o nadanie numeru PESEL
  14. Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
  15. Wniosek żołnierza rezerwy o przyznanie rekompensującego świadczenia pieniężnego
  16. Zaświadczenie pracodawcy o kwocie dziennego utraconego wynagrodzenia pracownika wydane dla celów przyznania rekompensującego świadczenia pieniężnego lub naczelnika urzędu skarbowego o kwocie dziennego utraconego dochodu
  17. Wniosek o wydanie zezwolenia na zorganizowanie imprezy masowej
  18. Zawiadomienie o organizacji imprezy artystycznej lub rozrywkowej
  19. Wniosek o udostępnienie rejestru wyborców
  20. Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców
  21. Deklaracja do wniosku o wpisanie do rejestru wyborców
  22. Pełnomocnictwo
  23. Pełnomocnictwo ogólne
  24. Oświadczenie właściciela lokalu (tylko do elektronicznego zameldowania)
  25. Zgromadzenia - procedura zwykła
  26. Oświadczenie przewodniczącego
  27. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Gminę Bogatynia

Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego

  1. Zgromadzenia - procedura uproszczona

Wydział Podatków i Opłat Lokalnych

  1. wniosek o zwrot opłaty skarbowej
  2. deklaracje o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Gminę Bogatynia

  Wydział Edukacji, Kultury i Sportu

  1. przyznawanie nagród i wyróżnień dla zawodników, trenerów i działaczy sportowych
  2. przyznawanie stypendiów sportowych
  3. Zwrot kosztów dowozu ucznia niepełnosprawnego do szkoły / ośrodka
  4. Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników

Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej

  1.  wniosek o udzielenie zezwolenia na świadczenie usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i  krzewów
  2. wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej
  3. zezwolenie na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną
  4. Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia
  5. wniosek o wydanie warunków technicznych odprowadzenia wód opadowych z terenu inwestycji
  6. uzgadnianie dokumentacji projektowej przyłączy do sieci kanalizacji deszczowej - wniosek o uzgodnienie dokumentacji projektowej w zakresie odprowadzenia wód opadowych z terenu inwestycji
  7. Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów
  8. Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew i krzewów rosnących na nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej
  9. Usunięcie drzew i krzewów - wspólnota mieszkaniowa, spóldzielnia mieszkaniowa
  10. Wniosek o przyznanie bezpłatnej karmy w celu dokarmiania wolno żyjących kotów

Wydział Przygotowania i Realizacji Inwestycji

  1. wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa ruchu drogowego drogi w celu przeprowadzenia robót
  2. wydanie zgody na lokalizację / przebudowę zjazdu

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH

  1. zgłoszenie problemu alkoholowego przez osobę której bezpośrednio dotyczy problem alkoholowy do Ośrodka Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Bogatyni
  2. podjęcie procedury sądowego zobowiązania do leczenia odwykowego
  3. przemoc w rodzinie

SPECJALISTA DS. PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII

  1. zgłoszenie problemu narkotykowego przez osobę której bezpośrednio dotyczy problem, lub przez osobę bliską (członka rodziny)

KANCELARIA URZĘDU

  1. spotkanie z Burmistrzem w ramach przyjęć interesantów

Metadane

Źródło informacji:Grażyna Staliś
Data utworzenia:2013-02-20 12:23:06
Wprowadził do systemu:Grażyna Staliś
Data wprowadzenia:2013-02-20 14:02:01
Opublikował:Anetta Bednarek
Data publikacji:2013-02-20 14:01:44
Ostatnia zmiana:2020-03-04 10:10:40
Ilość wyświetleń:35922

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij