Wydział Administracyjny

  1. wniosek o udostępnienie dokumentacji przechowywanej w Archiwum Zakładowym + oświadczenie o korzystaniu z materiałów archiwalnych

Urząd Stanu Cywilnego

 

Wydział Nieruchomości i Zagospodarowania Przestrzennego 

  1. zaświadczenie o prowadzeniu gospodarstwa rolnego
  2. sprzedaż lokali mieszkalnych lub użytkowych oraz nieruchomości niezabudowanych w drodze przetargu
  3. sprzedaż budynków i lokali mieszkalnych na rzecz najemcy
  4. przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo  własności
  5. wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  6. wydawanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
  7. zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Bogatynia
  8. stwierdzenie zgodności zmiany sposobu użytkowania nieruchomości z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
  9. stwierdzenie numeru porządkowego nieruchomości
  10. nadanie numeru porządkowego nieruchomości
  11. wniosek o podział nieruchomości - etap I, etap II
  12. wniosek o wypis z Gminnej Ewidencji Zabytków

Wydział Spraw Mieszkaniowych

Wydział Infrastruktury Społecznej i Działalności Gospodarczej

Transport

  1. wygaszenie zezwolenia na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób ( WORD / PDF )
  2. zmiana zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób ( WORD / PDF )
  3. zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób ( WORD / PDF )
  4. zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób ( WORD / PDF )
  5. zmiana zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób ( WORD / PDF )
  6. zmiana licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką ( WORD / PDF )
  7. zawiadomienie o zawieszeniu wykonywania transportu drogowego taksówką ( WORD / PDF )
  8. wygaśnięcie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką ( WORD / PDF )
  9. licencja na wykonywanie transportu drogowego taksówką ( WORD / PDF )

 CEIDG

  1. zgłoszenie zmian w prowadzonej działalności gospodarczej do CEIDG
  2. zgłoszenie informacji o zawieszeniu działalności gospodarczej do CEIDG
  3. zgłoszenie informacji o wznowieniu działalności gospodarczej do CEIDG
  4. wniosek o wydanie zaświadczenia z archiwalnej Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej do dnia 31 grudnia 2011 r. Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
  5. wykreślenie wpisu z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
  6. wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Alkohol

  1. oświadczenie o wartości sprzedaży brutto napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży (sklep, lokal gastronomiczny) (PDF / DOC)
  2. wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych (PDF / DOC)
  3. wniosek o wydanie jednorazowgo zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
  4. zgłoszenie zmian stanu faktycznego i prawnego
  5. oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania
  6. wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego dokonanie opłaty

 

Wydział Spraw Obywatelskich

  1. Wniosek o wydanie dowodu osobistego
  2. Formularz zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
  3. Wniosek o udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym
  4. Wniosek o udostępnienie danych w trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych
  5. Zgłoszenie pobytu stałego
  6. Zgłoszenie pobytu czasowego
  7. Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu w lokalu / wymeldowaniu z lokalu 
  8. Wniosek o wydanie wielojęzycznego formularza standardowego do zaświadczenia o zameldowaniu 
  9. Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego
  10. Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego
  11. Wniosek o wymeldowanie w trybie administracyjnym
  12. Zgłoszenie wyjazdu poza granice RP
  13. Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy
  14. Wniosek o nadanie numeru PESEL
  15. Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
  16. Wniosek żołnierza rezerwy o przyznanie rekompensującego świadczenia pieniężnego
  17. Zaświadczenie pracodawcy o kwocie dziennego utraconego wynagrodzenia pracownika wydane dla celów przyznania rekompensującego świadczenia pieniężnego lub naczelnika urzędu skarbowego o kwocie dziennego utraconego dochodu
  18. Wniosek o wydanie zezwolenia na zorganizowanie imprezy masowej
  19. Zawiadomienie o organizacji imprezy artystycznej lub rozrywkowej
  20. Wniosek o udostępnienie rejestru wyborców
  21. Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców
  22. Deklaracja do wniosku o wpisanie do rejestru wyborców
  23. Pełnomocnictwo
  24. Pełnomocnictwo ogólne
  25. Oświadczenie właściciela lokalu (tylko do elektronicznego zameldowania)
  26. Zgromadzenia - procedura zwykła
  27. Oświadczenie przewodniczącego
  28. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Gminę Bogatynia

Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego

  1. Zgromadzenia - procedura uproszczona

Wydział Podatków i Opłat Lokalnych

  1. wniosek o zwrot opłaty skarbowej
  2. deklaracje o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Gminę Bogatynia
  4. druk pomocy de minimis
  5. oświadczenie o stanie majątkowym - osoby fizyczne
  6. oświadczenie o stanie majątkowym - osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą

  Wydział Edukacji, Kultury i Sportu

  1. przyznawanie nagród i wyróżnień dla zawodników, trenerów i działaczy sportowych
  2. przyznawanie stypendiów sportowych
  3. Zwrot kosztów dowozu ucznia niepełnosprawnego do szkoły / ośrodka
  4. Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników
  5. Wniosek w sprawie dowozu ucznia niepełnosprawnego do szkoły/ przedszkola

Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej

  1.  wniosek o udzielenie zezwolenia na świadczenie usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i  krzewów
  2. wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej
  3. zezwolenie na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną
  4. Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia
  5. wniosek o wydanie warunków technicznych odprowadzenia wód opadowych z terenu inwestycji
  6. uzgadnianie dokumentacji projektowej przyłączy do sieci kanalizacji deszczowej - wniosek o uzgodnienie dokumentacji projektowej w zakresie odprowadzenia wód opadowych z terenu inwestycji
  7. Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów
  8. Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew i krzewów rosnących na nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej
  9. Usunięcie drzew i krzewów - wspólnota mieszkaniowa, spóldzielnia mieszkaniowa
  10. Wniosek o przyznanie bezpłatnej karmy w celu dokarmiania wolno żyjących kotów

 

 

Wydział Przygotowania i Realizacji Inwestycji

  1. wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa ruchu drogowego drogi w celu przeprowadzenia robót
  2. wydanie zgody na lokalizację / przebudowę zjazdu
  3. Wydanie informacji o usytuaowaniu nieruchomości na obszarze zdegradowanym i objęciu specjalną strefą rewitalizacji
  4. Umieszczanie plakatów wyborczych w pasie drogowym

Główny Specjalista ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

  1. zgłoszenie problemu alkoholowego przez osobę której bezpośrednio dotyczy problem alkoholowy do Ośrodka Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Bogatyni
  2. podjęcie procedury sądowego zobowiązania do leczenia odwykowego
  3. przemoc w rodzinie

Specjalista ds. Przeciwdziałania Narkomanii

  1. zgłoszenie problemu narkotykowego przez osobę której bezpośrednio dotyczy problem, lub przez osobę bliską (członka rodziny)

Kancelaria Urzędu

  1. spotkanie z Burmistrzem w ramach przyjęć interesantów

Wydział Współpracy z Zagranicą i Promocji

  1. Wniosek o objęcie patronatem honorowym Burmistrza Miasta i Gminy
  2. Wniosek o wsparcie Wydziału Współpracy z Zagranicą i Promocji
  3. Wniosek o ujęcie zadań w Gminnym Programie Współpracy Transgranicznej (GPWT) oraz zaplanowanie środków na ich realizację w budżecie gminy
  4. Projekt planu wydatków finansowo rzeczowych w ramach Gminnego Programu Współpracy Transgranicznej
  5. Plan wydatków finansowo rzeczowych w ramach Gminnego Programu Współpracy Transgranicznej