
Formularze Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni
Wydział Administracyjny
- wniosek o udostępnienie dokumentacji przechowywanej w Archiwum Zakładowym + oświadczenie o korzystaniu z materiałów archiwalnych
Urząd Stanu Cywilnego
- podanie o wydanie odpisu skróconego, zupełnego, wielojęzycznego
- wniosek o zmianę imienia i nazwiska
- wniosek o wydanie zaświadczenia o zdolności prawnej do zawarcia związku małżeńskiego za granicą
- wniosek o skrócenie terminu wyczekiwania na zawarcie związku małżeńskiego
- wniosek o wydanie zaświadczenia stwierdzającego brak okoliczności wyłączających zawarcie związku małżeńskiego
- wniosek o wydanie zaświadczenia lub potwierdzonej kserokopii dokumentu z bazy archiwalnej USC
- nadanie dziecku nazwiska męża matki
- wniosek o wydanie zezwolenia na przeglądanie ksiąg stanu cywilnego
- wpisanie do polskich ksiąg aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą - wniosek o umiejscowienie aktu urodzenia
- wpisanie do polskich ksiąg aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą - wniosek o umiejscowienie aktu małżeństwa
- wpisanie do polskich ksiąg aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą - wniosek o umiejscowienie aktu zgonu
- wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
- wniosek o sprostowanie aktu stanu cywilnego
- wniosek o odtworzenie treści aktu stanu cywilnego (aktu urodzenia, małżeństwa bądź zgonu)
Wydział Nieruchomości i Zagospodarowania Przestrzennego
- zaświadczenie o prowadzeniu gospodarstwa rolnego
- sprzedaż lokali mieszkalnych lub użytkowych oraz nieruchomości niezabudowanych w drodze przetargu
- sprzedaż budynków i lokali mieszkalnych na rzecz najemcy
- przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
- wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- wydawanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
- zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Bogatynia
- stwierdzenie zgodności zmiany sposobu użytkowania nieruchomości z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
- stwierdzenie numeru porządkowego nieruchomości
- nadanie numeru porządkowego nieruchomości
- wniosek o podział nieruchomości - etap I, etap II
- wniosek o wypis z Gminnej Ewidencji Zabytków
Wydział Spraw Mieszkaniowych
- wniosek o zaświadczenie w sprawach mieszkaniowych
- wniosek o "tzw. usankcjonowanie"
- wniosek o wstąpienie w stosunek najmu komunalnego lokalu mieszkalnego po zmarłym najemcy
- wniosek o podnajem lokalu z mieszkaniowego zasobu gminy
- wniosek o zamianę lokalu wzajemną/z urzędu
- wniosek o przydział lokalu socjalnego z mieszkaniowego zasobu gminy z innych przyczyn
- wniosek o przydział lokalu z mieszkaniowego zasobu gminy
- wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego + deklaracja o dochodach + druk dla zarządców
- pokrywanie przez gminę do wysokości swoich udziałów wydatków na remonty części nieruchomości wspólnej
- pokrywanie przez gminę kosztów zarządu nieruchomością wspólną
- wniosek o umorzenie, odroczenie lub rozłożenie na raty przez Burmistrza zaległych należności czynszowych
- potwierdzenie przez świadczeniobiorców zamieszkujących na terenie miasta i gminy Bogatynia do świadczeń opieki zdrowotnej - druk dla świadczeniobiorców
- potwierdzenie prawa świadczeniobiorców zamieszkujących na terenie miasta i gminy Bogatynia do świadczeń opieki zdrowotnej - druk dla świadczeniodawców
Wydział Infrastruktury Społecznej i Działalności Gospodarczej
Transport
- wygaszenie zezwolenia na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób ( WORD / PDF )
- zmiana zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób ( WORD / PDF )
- zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób ( WORD / PDF )
- zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób ( WORD / PDF )
- zmiana zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób ( WORD / PDF )
- zmiana licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką ( WORD / PDF )
- zawiadomienie o zawieszeniu wykonywania transportu drogowego taksówką ( WORD / PDF )
- wygaśnięcie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką ( WORD / PDF )
- licencja na wykonywanie transportu drogowego taksówką ( WORD / PDF )
CEIDG
- zgłoszenie zmian w prowadzonej działalności gospodarczej do CEIDG
- zgłoszenie informacji o zawieszeniu działalności gospodarczej do CEIDG
- zgłoszenie informacji o wznowieniu działalności gospodarczej do CEIDG
- wniosek o wydanie zaświadczenia z archiwalnej Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej do dnia 31 grudnia 2011 r. Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
- wykreślenie wpisu z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
- wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Alkohol
- oświadczenie o wartości sprzedaży brutto napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży (sklep, lokal gastronomiczny) (PDF / DOC)
- wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych (PDF / DOC)
- wniosek o wydanie jednorazowgo zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
- zgłoszenie zmian stanu faktycznego i prawnego
- oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania
- wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego dokonanie opłaty
Wydział Spraw Obywatelskich
- Wniosek o wydanie dowodu osobistego
- Formularz zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
- Wniosek o udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym
- Wniosek o udostępnienie danych w trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych
- Zgłoszenie pobytu stałego
- Zgłoszenie pobytu czasowego
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu w lokalu / wymeldowaniu z lokalu
- Wniosek o wydanie wielojęzycznego formularza standardowego do zaświadczenia o zameldowaniu
- Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego
- Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego
- Wniosek o wymeldowanie w trybie administracyjnym
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice RP
- Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy
- Wniosek o nadanie numeru PESEL
- Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
- Wniosek żołnierza rezerwy o przyznanie rekompensującego świadczenia pieniężnego
- Zaświadczenie pracodawcy o kwocie dziennego utraconego wynagrodzenia pracownika wydane dla celów przyznania rekompensującego świadczenia pieniężnego lub naczelnika urzędu skarbowego o kwocie dziennego utraconego dochodu
- Wniosek o wydanie zezwolenia na zorganizowanie imprezy masowej
- Zawiadomienie o organizacji imprezy artystycznej lub rozrywkowej
- Wniosek o udostępnienie rejestru wyborców
- Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców
- Deklaracja do wniosku o wpisanie do rejestru wyborców
- Pełnomocnictwo
- Pełnomocnictwo ogólne
- Oświadczenie właściciela lokalu (tylko do elektronicznego zameldowania)
- Zgromadzenia - procedura zwykła
- Oświadczenie przewodniczącego
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Gminę Bogatynia
Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego
Wydział Podatków i Opłat Lokalnych
- wniosek o zwrot opłaty skarbowej
- deklaracje o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Gminę Bogatynia
- druk pomocy de minimis
- oświadczenie o stanie majątkowym - osoby fizyczne
- oświadczenie o stanie majątkowym - osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
Wydział Edukacji, Kultury i Sportu
- przyznawanie nagród i wyróżnień dla zawodników, trenerów i działaczy sportowych
- przyznawanie stypendiów sportowych
- Zwrot kosztów dowozu ucznia niepełnosprawnego do szkoły / ośrodka
- Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników
- Wniosek w sprawie dowozu ucznia niepełnosprawnego do szkoły/ przedszkola
Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
- wniosek o udzielenie zezwolenia na świadczenie usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów
- wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej
- zezwolenie na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną
- Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia
- wniosek o wydanie warunków technicznych odprowadzenia wód opadowych z terenu inwestycji
- uzgadnianie dokumentacji projektowej przyłączy do sieci kanalizacji deszczowej - wniosek o uzgodnienie dokumentacji projektowej w zakresie odprowadzenia wód opadowych z terenu inwestycji
- Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów
- Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew i krzewów rosnących na nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej
- Usunięcie drzew i krzewów - wspólnota mieszkaniowa, spóldzielnia mieszkaniowa
- Wniosek o przyznanie bezpłatnej karmy w celu dokarmiania wolno żyjących kotów
Wydział Przygotowania i Realizacji Inwestycji
- wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa ruchu drogowego drogi w celu przeprowadzenia robót
- wydanie zgody na lokalizację / przebudowę zjazdu
- Wydanie informacji o usytuaowaniu nieruchomości na obszarze zdegradowanym i objęciu specjalną strefą rewitalizacji
- Umieszczanie plakatów wyborczych w pasie drogowym
Główny Specjalista ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
- zgłoszenie problemu alkoholowego przez osobę której bezpośrednio dotyczy problem alkoholowy do Ośrodka Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Bogatyni
- podjęcie procedury sądowego zobowiązania do leczenia odwykowego
- przemoc w rodzinie
Specjalista ds. Przeciwdziałania Narkomanii
Kancelaria Urzędu
Wydział Współpracy z Zagranicą i Promocji
- Wniosek o objęcie patronatem honorowym Burmistrza Miasta i Gminy
- Wniosek o wsparcie Wydziału Współpracy z Zagranicą i Promocji
- Wniosek o ujęcie zadań w Gminnym Programie Współpracy Transgranicznej (GPWT) oraz zaplanowanie środków na ich realizację w budżecie gminy
- Projekt planu wydatków finansowo rzeczowych w ramach Gminnego Programu Współpracy Transgranicznej
- Plan wydatków finansowo rzeczowych w ramach Gminnego Programu Współpracy Transgranicznej
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Grażyna Staliś |
Data utworzenia: | 2013-02-20 12:23:06 |
Wprowadził do systemu: | Grażyna Staliś |
Data wprowadzenia: | 2013-02-20 14:02:01 |
Opublikował: | Anetta Bednarek |
Data publikacji: | 2013-02-20 14:01:44 |
Ostatnia zmiana: | 2021-03-01 09:28:22 |
Ilość wyświetleń: | 40726 |